Endelig UD at løbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Kloster

Så kom jeg endelig ud at løbe.

Fik i julegave vinterløbetøj og et Garmin løbeur 205. Fedt gail  Og i eftermiddag fik jeg indviet det

Jeg fik løbet 8,3 km. Ihh hvor var det fedt... Men det var hårdt. Vidste jeg godt, for det er hårdere at løbe ude end på bånd. Men meget federe!!

Min vægt går stille og roligt nedad. Det hjælper mig utrolig meget at veje mig hver morgen, skrive det ned + skrive alt ned, jeg spiser og drikker hele dagen. Også motion bliver skrevet ned i min kinabog. Det motivere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

bullerbassen

Kloster skriver:

Så kom jeg endelig ud at løbe.

Fik i julegave vinterløbetøj og et Garmin løbeur 205. Fedt gail  Og i eftermiddag fik jeg indviet det

Jeg fik løbet 8,3 km. Ihh hvor var det fedt... Men det var hårdt. Vidste jeg godt, for det er hårdere at løbe ude end på bånd. Men meget federe!!

Min vægt går stille og roligt nedad. Det hjælper mig utrolig meget at veje mig hver morgen, skrive det ned + skrive alt ned, jeg spiser og drikker hele dagen. Også motion bliver skrevet ned i min kinabog. Det motivere

Fedt fedt gid det var mig  det er ski godt nok længe siden jeg har løbet og gud hvor jeg savner det..

Men har fået en skade i min nakke så kan ikke holde til det mere..

Det lyder som du er godt motiveret

Anmeld

23. januar 2011

matryoshka

FEDT! Hvor er du sej.. Jeg har også brug for at komme i gang, har aldrig rigtig været ude og løbe. Men har "power" walket igennem næsten hele min graviditet og månederne efter, min. 10.000 skridt hver dag og jeg skrev også både motion, mad og drikke ned. Det er det eneste som virker for mig, hvis jeg skal være sund og spise nogenlunde fast food frit! Men nu er det ved at være længe siden, og jeg fik sådan en lyst til at starte igen når jeg læste dit indlæg

Anmeld

23. januar 2011

Kloster

Elsker at løbe og har løbet i 1 år nu. Det er den bedste motion for mig. Jeg bestemmer alt med min motion/løb. Og det er vigtigt for mig. Jeg skal have flexibilitet i det  Men har også overvejet spinning.

Jeg har ikke dyrket motion før for 1 år siden. Men jeg byttede mine smøgere ud med løb. Og det virker for mig.

Min motivation ligger også i, at jeg er blevet ældre  Jeps... Jeg kræver at jeg vil være god ved mig selv. Og mit løb, sund mad, godt velvære. Min fysiske motivation mht mit løb er de mange motionsløb hele sommeren. De er vigtige for mig. Presset - det personlige pres. Jeg slår min personlige tid hver gang. Løber motionsløb med en god veninde, så vi konkurrere lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.