Hvad synes i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Chraz

Hejsa piger

Vi har lige fundet ud af igår at jeg er gravid.. Vi har i forvejen 2 piger som har et MEGET lyserødt værelse.

Da vores lejlighed ikke er så stor vil det sige at alle 3 børn kommer til at dele det samme værelse indtil vi har råd til noget større.. Men jeg kom til at tænke på noget her idag.. Det vil være super synd hvis vi fik en dreng og han skulle være på et helt lyserødt værelse.. Så her kommer spørgsmålet:

Hvilken farve synes I er passende til et værelse hvor der både skal være drenge og piger? Jeg er virkelig fuldstændig på bar bund!

Glæder mig til at høre jeres bud, og på forhånd mange tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

SiLiMiMa

Chraz skriver:

Hejsa piger

Vi har lige fundet ud af igår at jeg er gravid.. Vi har i forvejen 2 piger som har et MEGET lyserødt værelse.

Da vores lejlighed ikke er så stor vil det sige at alle 3 børn kommer til at dele det samme værelse indtil vi har råd til noget større.. Men jeg kom til at tænke på noget her idag.. Det vil være super synd hvis vi fik en dreng og han skulle være på et helt lyserødt værelse.. Så her kommer spørgsmålet:

Hvilken farve synes I er passende til et værelse hvor der både skal være drenge og piger? Jeg er virkelig fuldstændig på bar bund!

æggeskal med pang-farver i tilbehør eller en flot skrap lysegrøn

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

Chraz skriver:

Hejsa piger

Vi har malet vores børneværelse limegrønt, da vi ikke kender kønnet, og synes sagtens det både kan gå til piger og drenge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2011

Chraz

Jeg havde nemlig også selv tænkt sådan en rigtig flot lys grøn.. Men manden synes mest det var en drengefarve, så ville bare høre om der kom nogle andre bud også  Men jeg synes nemlig at en lys grøn er rigtig god til begge køn så længe den ikke er "grøn grøn"

Anmeld

23. januar 2011

SussieThyssen

Chraz skriver:

Hejsa piger

Jeg ville nok vælge en svag lyselilla, over i det lyst syrenfarvede, og gardiner, der matcher.
Det kan både drenge og piger godt være i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. januar 2011

SpunkenJo

Må man ikke se hvordan det ser ud nu?

Man ku jo godt male de tre af væggene grønne(Lys/lime) og så beholde den tøsede farve på een af dem

Kram Jo

Anmeld

23. januar 2011

Chraz

SpunkenJo skriver:

Må man ikke se hvordan det ser ud nu?

Man ku jo godt male de tre af væggene grønne(Lys/lime) og så beholde den tøsede farve på een af dem

Kram Jo

Jeg kan prøve lige at lægge nogle billeder ind af værelset imorgen.. Men kan sige med det samme at der skal flyttes lidt rundt osv for at få plads til en ekstra seng  Kan jo også være det slet ikke bliver nødvendigt at lave om, men synes det kunne være sjovt at høre andres mening

Anmeld

23. januar 2011

SpunkenJo

Chraz skriver:

Jeg kan prøve lige at lægge nogle billeder ind af værelset imorgen.. Men kan sige med det samme at der skal flyttes lidt rundt osv for at få plads til en ekstra seng  Kan jo også være det slet ikke bliver nødvendigt at lave om, men synes det kunne være sjovt at høre andres mening

Glæder mig til at se fotos

Anmeld

23. januar 2011

misslea

På Wilmas værelse er den ene væg en super lækker grøn - og jeg synes bestemt ikke, at grøn er en decideret drengefarve!! Wilma har masser af tøji grønt... selvom hendes ynglingsfarve er lilla.... (læs: hun er kun 3 mdr. ;o))

Billederne er taget inden hun blev født - derfor ser der lidt tomt ud...hehe

Anmeld

24. januar 2011

Chraz

Så er der lagt lidt billeder ind af hvordan værelset ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.