Blødning efter fødslen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

piadas

Hej tøser!

Jeg har gået og spekuleret over, om almindelige natbind er nok til efter fødslen eller om man skal have fat i nogle kæmpestore mormor-agtige Tena-bind eller noget der er endnu vildere?!

Hvis alt går vel, vil jeg jo hjem et par timer efter jeg har født, så jeg skal jo være forberedt med nogle bind derhjemme, men jeg kan ikke huske, hvor meget man bløder...hvor meget blødte I, og hvilke bind brugte I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

DK

Jeg har kun helt almindelige bind ude i skuffen på badeværelset. Jeg blødte kun som ved en alm. mens efter Kirstines fødsel, og kun i 3-4 dage. Jeg tænker at hvis det STYRT bløder, så vil jeg bage tage en libero baby-ble og bruge! Altså den må da kunne suge noget, og så slipper jeg for at købe tena/natbind osv. som jeg måske aldrig får brugt!

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Jeg har købt en billig pakke i Matas, sådan nogle man bruger hvis man lider af inkontines... Jeg gav max 20 kr. Aner ikke om jeg får dem brugt, men nu har jeg dem, hvis det bliver nødvendigt. Min veninde blødte sådan rigtig meget efter sin fødsel, så hun rådede mig til de helt store bind!

Anmeld

23. januar 2011

Diana...

Jeg brugte kun natbind de 3 første dage så var alm bind nok til mig. 

Anmeld

23. januar 2011

piadas

Hmm, jeg tror, jeg starter med de natbind, jeg har! Hvis jeg bløder totalt voldsomt, må jeg sende manden ned efter nogle mormor-bleer!

Tak for jeres svar, tøser!

Anmeld

23. januar 2011

Diana...

piadas skriver:

Hmm, jeg tror, jeg starter med de natbind, jeg har! Hvis jeg bløder totalt voldsomt, må jeg sende manden ned efter nogle mormor-bleer!

Tak for jeres svar, tøser!

For ellers må du hapse et par ekstra med hjem fra hospitalet af 

Anmeld

23. januar 2011

Marco2

Jeg fik sådan nogle mormor-nogen, for dem fik jeg af JM og dem havde jeg på den første nat/dag. Så gik jeg over til alm. bind derefter men dog med ekstra sugeevne. 

AG

Anmeld

24. januar 2011

Mettemus

Jeg brugte kun de store bind på hospitalet, her hjemme har jeg bare brugt helt alm bind. Så har jeg skiftet lidt oftere end ellers, men de der kæmpe bind synes jeg er røvubehagelige at have på. Jeg vralter som en and og har fornemmelsen af at de kan ses uden på bukserne.

Men til jer der har født - hvor længe blødte i? Jeg bløder nemlig stadig lidt og det er snart tre uger siden jeg fødte. Er det almindeligt eller er det for længe og hvis det er - hvad gør man så?

Anmeld

24. januar 2011

piadas

Det lyder som om, at jeg måske skal snuppe et par stykker af de store fra sygehuset for en sikkerheds skyld!

Herefter må natbind være nok!

Mettemus - nu er det jo længe siden jeg sidst fødte, men så vidt jeg husker, mener jeg også, at jeg blødte i ret lang tid. Hvor mange uger, det var, kan jeg ikke lige huske, men jeg mener, det var over en måned, uden at jeg er helt sikker!

Anmeld

25. januar 2011

Mettemus

piadas skriver:

Det lyder som om, at jeg måske skal snuppe et par stykker af de store fra sygehuset for en sikkerheds skyld!

Herefter må natbind være nok!

Mettemus - nu er det jo længe siden jeg sidst fødte, men så vidt jeg husker, mener jeg også, at jeg blødte i ret lang tid. Hvor mange uger, det var, kan jeg ikke lige huske, men jeg mener, det var over en måned, uden at jeg er helt sikker!

Så væbner jeg mig med tålmodighed - det går vel over engang?

med "bind" (bleer?) fra hospitalet, så er du på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.