Jeg har faaet kejsersnit under fuld narkose, derefter almindelige foedsel og sidst kejsersnit med epidural.
Sidste kejsersnit var planlagt, saa derfor var jeg fuldt udhvilet da jeg fik det og lavede jo ikke andet under foedslen end at ligge og foelge lidt med i det hele. Saa efterfoelgende var jeg almindelig frisk, men selvfoelgelig med selve kejsersnittet der haemmer en. Men jeg var da oppe og passe min datter allerede dagen efter. I et meget langsomt tempo, men jeg klarede det hele. 14 dage efter foedsel flyttede vi og jeg satte alt paa plads.
Efter den alm foedsel var jeg ualmindelig traet, men jeg havde heller ikke sovet i to naetter og min soen ville ikke bare sove da han foerst kom ud. Men da jeg foerst havde faaet sovet, samtidig med ham da han foerst fandt ud af hvad han var kommet ud til, saa synes jeg egentlig jeg var ret frisk. Og noget nemmere at komme ud og op af sengen.
Efter foerste kejsersnit var jeg ogsaa groggy lige efter opvaagning men det gik hurtig over. Med saadan et mirakel ved min side skulle det nydes, udforskes og studeres meget grundigt. Var ogsaa den gang oppe allerede dagen efter, men dengang kunne min mand vaere hos mig, saa jeg skulle ikke ud af sengen saa meget.
Alle 3 lige store oplevelser uafhaengig af hvordan boernene saa kom til verden 
Anmeld