barnevogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.940 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Christopher&Andreas

Mangler du en fin barnevogn evt. til DP eller altan??? Så har jeg en grå læder retro scandia vogn super flot stand INGEN rust mener den er 95 cm ingen lift til men regnslag er godkendt efter lovkravene

SÆLGES BILLGT!!!!!!!!!!! skal bare væk vil godt sende den pt, står den hos min mor i frederikshavn vi bor på mors så den kan hentes de 2 steder eller evt i midten.

Har "lånt" dette billede vogen ser sådan ud bare GRÅ og i MEGET bedre stand ingen rust osv... skal nok få taget billeder når jeg kommer Home igen ellers må i gerne komme og se

pris har ingen ide vil bare gerne af med den men max 500kr så BYD

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

tinasmor

gitte&christopher skriver:

Mangler du en fin barnevogn evt. til DP eller altan??? Så har jeg en grå læder retro scandia vogn super flot stand INGEN rust

SÆLGES BILLGT skal bare væk vil godt sende den pt, står den hos min mor i frederikshavn vi bor på mors så den kan hentes de 2 steder eller evt i midten.

Har "lånt" dette billede vogen ser sådan ud bare GRÅ og i MEGET bedre stand ingen rust osv... skal nok få taget billeder når jeg kommer Home igen ellers må i gerne komme og se

pris har ingen ide vil bare gerne af med den så BYD

ca. pris (vil ikke byde)?

Anmeld

23. januar 2011

Christopher&Andreas

tinasmor skriver:

ca. pris (vil ikke byde)?

200-500kr aner det virkelig ikke

Anmeld

23. januar 2011

tinasmor

200-500kr aner det virkelig ikke

åh æv så lige at du bor i Jylland. Jeg er fra Sjælland.

Held og lykke med salg.

Anmeld

23. januar 2011

Christopher&Andreas

tinasmor skriver:

åh æv så lige at du bor i Jylland. Jeg er fra Sjælland.

Held og lykke med salg.

tak for det vil du have den sendt skriver du bare

Anmeld

24. januar 2011

Christopher&Andreas

Mangler du en fin barnevogn evt. til DP eller altan??? Så har jeg en grå læder retro scandia vogn super flot stand INGEN rust

SÆLGES BILLGT skal bare væk vil godt sende den pt, står den hos min mor i frederikshavn vi bor på mors så den kan hentes de 2 steder eller evt i midten.

medfølger også regnslag

Anmeld

24. januar 2011

Christopher&Andreas

Mangler du en fin barnevogn evt. til DP eller altan??? Så har jeg en grå læder retro scandia vogn super flot stand INGEN rust mener den er 95 cm ingen lift til men regnslag

lovede at tjekke op på sikkerhed og godkendelse den er godkendt efter lovkravene

Anmeld

24. januar 2011

Betteisen

Er den jordslået eller lign indeni??? Kunne måske været interesseret og bor tæt på din mor. Og hvad vil du sælge for her og nu??

Anmeld

24. januar 2011

Christopher&Andreas

Betteisen skriver:

Er den jordslået eller lign indeni??? Kunne måske været interesseret og bor tæt på din mor. Og hvad vil du sælge for her og nu??

nej den er såå fin ingen af delene.... hva vil du gi super hvis du selv vil hente den.... hva vil du gi???

Anmeld

24. januar 2011

Kofoed.

Mangler du en fin barnevogn evt. til DP eller altan??? Så har jeg en grå læder retro scandia vogn super flot stand INGEN rust mener den er 95 cm ingen lift til men regnslag er godkendt efter lovkravene

SÆLGES BILLGT!!!!!!!!!!! skal bare væk vil godt sende den pt, står den hos min mor i frederikshavn vi bor på mors så den kan hentes de 2 steder eller evt i midten.

pris har ingen ide vil bare gerne af med den men max 500kr så BYD

Kunne egentlig også være interesseret, svigermor bor ikke langt fra frederikshavn, så hun vil kunne hente den og måske må jeg ikke engang få, eftersom hun venter 2 børnebørn til september. men sig til, vis den stadig er til salg, så vil jeg lige snakke med hende i aften eller i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.