hæmorider..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. januar 2011

Anonym trådstarter

JEG BLIVER SNART SINDSYG AF DEM

Det gør så ondt .. fik dem efter fødslen, har taget en pakke stikpiller+cremen.

Og jeg tør virkelig ikke at få en operation.

Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Anonym

Jeg fik også hæmorider efter fødslen af mit 2. barn. Riiiigtig irriterende.

Men jeg gav det bare tid og (mest mulig) ro. Undgik hård aff.
Og så endte de med at fortage sig, og forsvinde igen af sig selv.

Ingen behandlinger. Bare en masse kløe og irritation, mens jeg ventede.

Jeg håber da at dine også kan forsvinde af sig selv. Ellers søg læge!!

Anmeld

23. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

JEG BLIVER SNART SINDSYG AF DEM

Det gør så ondt .. fik dem efter fødslen, har taget en pakke stikpiller+cremen.

Og jeg tør virkelig ikke at få en operation.

Nogle forslag?

Jeg fik nogle KÆMPE store udenfor efter fødsel. Jeg havde så mange smerter og ingenting virkede. Jeg VILLE bare have en operation fordi jeg ikke kunne klare det. Jeg fik også en henvisning, men efter ca halvanden måned gik det meget bedre og gjorde ikke ondt mere.

Helt væk er de dog aldrig kommet, og nu hvor jeg venter barn nr to er jeg bare for at de vil komme tilbage i fuld styrke. Jeg kunne hverken sidde, gå, holde baby eller lign. de første 3 uger. Det var så smertefuldt. havde et som var på størrelse med et hønseæg. Lægen prøvede at proppen dem op igen. Det var det mest smertefulde i mit liv (mere end fødslen) og selvfølgelig fuldstændig ånsvagt for I det jeg fik slæbt mig ned af lægens briks var de ude igen. Hvordan jeg kom hjem fra lægen husker jeg ikke. Måtte lade bilen stå og gå hjem. Tager normalt 12 min. efter en time havde jeg slæbt mig hjem. Ej hvor gjorde det nas.

Så føler med dig!

Anmeld

23. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik nogle KÆMPE store udenfor efter fødsel. Jeg havde så mange smerter og ingenting virkede. Jeg VILLE bare have en operation fordi jeg ikke kunne klare det. Jeg fik også en henvisning, men efter ca halvanden måned gik det meget bedre og gjorde ikke ondt mere.

Helt væk er de dog aldrig kommet, og nu hvor jeg venter barn nr to er jeg bare for at de vil komme tilbage i fuld styrke. Jeg kunne hverken sidde, gå, holde baby eller lign. de første 3 uger. Det var så smertefuldt. havde et som var på størrelse med et hønseæg. Lægen prøvede at proppen dem op igen. Det var det mest smertefulde i mit liv (mere end fødslen) og selvfølgelig fuldstændig ånsvagt for I det jeg fik slæbt mig ned af lægens briks var de ude igen. Hvordan jeg kom hjem fra lægen husker jeg ikke. Måtte lade bilen stå og gå hjem. Tager normalt 12 min. efter en time havde jeg slæbt mig hjem. Ej hvor gjorde det nas.

Så føler med dig!

OMG!! nu har jeg da intet at pive om mere

guud hvor forfærdeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.