flower skriver:
neej har bare 6-7 kg for meget på sidebenene. og er ikke den stor fitness person får ikke taget mig sammen og det irretere mig at se folk er så gode og tynde og så kommer man og ligner en elefant som er virkelig dårlig
så ville det være fedt man kunne stå foran tv og motionere
Den intension har jeg også haft, bare med en cykel. Fik den aldrig brugt. SÅ køb den kun hvis du er sikker på du vil få brugt den. Ellers er det ærgelige penge at skulle af med.. Og jeg tænkte nemlig også at jeg skulle se tv, og rigtig nyde det..
Men tror da sagtens du kan nøjes med den hvor man kan power-walke så.. For puha det kommer man også til at svede af, og få pulsen op...! Man kan svinge armene med og rigtigt få gan gi hele kroppen. Hvis du ikke er i så god form i forvejen, er det også begrænset hvor meget du ville kunne løbe på det i starten i hvert fald, så vil det være meget bedre med en gå-gang i rask tempo
Syntes jeg i hvert fald.
Du kunne ikke tænke dig noget sport af en art i stedet. Hvis du går op i det.. Siger en som selv går til håndbold når ellers jeg ikke er gravid
Det er det der sørger for jeg holder mig i gang. Ellers er det kun gå-turene med hunden jeg motionere 
Anmeld