Hvis man vil anmelde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej

Hvis man kender til nogen der ikke behandler deres barn ordentligt og man gerne vil anmelde det hvordan gør man så?

Det skal helst være en anonym anmeldelse så de ikke ved hvem det er der har anmeldt dem.

mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hej

Hvis man kender til nogen der ikke behandler deres barn ordentligt og man gerne vil anmelde det hvordan gør man så?

Det skal helst være en anonym anmeldelse så de ikke ved hvem det er der har anmeldt dem.

mvh

Så anmelder du det til kommunen... Kan bare ikke huske hvad afdeling på kommunen.. Men de stiller dig helt sikkert om til de rigtige.. 

Anmeld

22. januar 2011

Amso

Ring til kommunen og hør ad.. Du fortæller dem bare du gerne vil være anonym. Så skulle den skid være slået Og de skal nok sørge for at stille dig om til det rigtige sted.

Pøj pøj med det i hvert fald. Det er det rigtige du gør

Anmeld

22. januar 2011

Amso

Amso skriver:

Ring til kommunen og hør ad.. Du fortæller dem bare du gerne vil være anonym. Så skulle den skid være slået Og de skal nok sørge for at stille dig om til det rigtige sted.

Pøj pøj med det i hvert fald. Det er det rigtige du gør

Og tror faktisk aldrig de fortæller hvem de har sådanne anmeldelser fra, selv om man får sagt sit navn. Da det kun vil skabe flere problemer, end det vil gavne.

Anmeld

22. januar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hej

mvh

Men du skal dælme være sikker i din sag

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

tak for svar

Anmeld

22. januar 2011

Anonym

Jeg har for godt to mdr siden meldt en sag, og jeg sendte det uden navn på. Jeg ringede derned inden og fik at vide at hvis jeg melder noget hvor mit navn står i, for den omtalte at vide hvem der har meddelt det.. Så skriv endelig ikke dit navn nogen steder..

Jeg kan jo selvfølgelig ikke lige huske hvor jeg sendte det hen, men TROR det var socialforvaltningen jeg bare skrev.. Er ikke sikker, men det ved de hvis du ringer ned på kommunen.

Anmeld

22. januar 2011

Ma'dikken

Hej

Dejligt at høre at folk gør noget hvis de oplever noget som ikke er som det skal være  

Man kan ikke undersøge om tingene er som de skal være i den pågældende familie uden en underretning. Men hvad enten du ringer eller skriver så skal du ikke oplyse dit navn for søger den du anmelder om aktindsigt vil pågældende også få dit brev eller noterne taget ved tlf samtalen  men lad det endelig ikke afholde dig fra at ringe, bare sig du ønsker at være anonym  

Hvor du ringer hen afhænger lidt af din kommune, men ofte hedder det noget i stil med børne og unge, eller familie afdeling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.