Fisenberg skriver:
ja det må du godt 
men jeg synes mine tal er snyd for vi prøvede 15 gange
men problemmet var at vi ikke kunne finde ud af grunden til at jeg ikke kunne (eller aldrig har været) gravid
men 15 gang prøvede vi noget nyt som skulle hjælpe min livmoder med at løsne de der fimer hår som holder på ægget
og vupti så var den der
så 14 forsøg for ingenting og et ordenligt forsøg
men det er jo svært at gå der og vente på ægløsninger og test hver mdr.
i er i mine tanker bare husk at i som par kan tale om jeres følesler og også drømme det kan hjælpe jer i gennem en del og hold hovedet oppe og prøv at sætte fokus et andet sted i hverdagen så alt ikke går op i babylavning
for så kan man godt blive trist hvis det tager lang tid

Hov.. din historie har jeg da egentlig hørt før nu du siger det
Det er bare mange forsøg at skulle igennem, men som du siger så skulle der jo egentlig kun 1 forsøg til i princippet 
Hvordan finder man frem til at sådan en ting er galt?? Hvordan kan jeg fx. vide om det er galt med mig??
Vi prøver virkelig at fokusere på andre ting end baby.. det er svært i nogle perioder og andre perioder går det godt.. vi gør alt for at huske hinanden..
Vi kan jo også kun tænke på baby og håbe på graviditet de måneder jeg er i behandling.. Så det skal vi nok huske 
Jeg skal lære at være positiv.. det har jeg virkelig svært ved men det er en ting jeg skal lære.. jeg dødsdømmer forsøgene inden vi når igang og det er jo en skidt ting.. så skal lære at være positiv og tænke positivt på det hele 
Tak for dine visdomsord.. 
Anmeld