Tror sgu hun sagde sit første ord her til aften.. :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Bare mig..

Da vi sad og spiste aftenmad, synes jeg sgu hun sagde mor, eller "mo".

Hun aede mig flere gange i håret og hver gang hun rørte mig sagde hun "mo mo mo....." Når hun så fjernede hånden, plaprede hun bare løs, men så snart jeg satte hovedet ned til hende sagde hun igen "mo mo mo.."

Kan det virkelig passe? Pigen er jo kun lige blevet 8 mdr.

Hun sagde det så ikke mere efter vi var færdige med at spise.. Hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Mira0911

Nicolinesmor170510 skriver:

Da vi sad og spiste aftenmad, synes jeg sgu hun sagde mor, eller "mo".

Hun aede mig flere gange i håret og hver gang hun rørte mig sagde hun "mo mo mo....." Når hun så fjernede hånden, plaprede hun bare løs, men så snart jeg satte hovedet ned til hende sagde hun igen "mo mo mo.."

Kan det virkelig passe? Pigen er jo kun lige blevet 8 mdr.

Hun sagde det så ikke mere efter vi var færdige med at spise.. Hmm..

Det kan sagtens være det første ord hun sagde. Børn er meget forskelligt, og begynder i deres eget tempo med snakkeriet osv. 

Nogle begynder tidligt hvor andre starter senere... 

Anmeld

22. januar 2011

millesofie

oak ja det er da helt sikkert et første ord

Tinkes første ord var ma det betød mor, mad gi mig den og tørstig og nu hvor hun er 13 mdr så er det blevet mere tydligt hvad der betyder hvad

men det lyder da som om du har der en lille hurtig taler og hvis du svare hver gang hun siger det så ved hun at du forstår og hun vil bruge det mere

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

MoarJ skriver:

Det kan sagtens være det første ord hun sagde. Børn er meget forskelligt, og begynder i deres eget tempo med snakkeriet osv. 

Nogle begynder tidligt hvor andre starter senere... 

Ja, det er også det.. det kan selvf. også være, at det var et tilfælde.. Men nu må vi se om hun gør det igen imorgen Blev bare så GLAD!

Anmeld

22. januar 2011

Bare mig..

Fisenberg skriver:

oak ja det er da helt sikkert et første ord

Tinkes første ord var ma det betød mor, mad gi mig den og tørstig og nu hvor hun er 13 mdr så er det blevet mere tydligt hvad der betyder hvad

men det lyder da som om du har der en lille hurtig taler og hvis du svare hver gang hun siger det så ved hun at du forstår og hun vil bruge det mere

Ja, jeg vil helt sikkert gentage det mange gange efter hende hihi...

Glæder mig til hun sådan rigtigt begynder at sige ord.. Bare korte ord som din siger

Men synes jo stadig hun er sååååå lille, så synes altså det er lidt tidligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.