Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha.
TbCp skriver: Vi sidder og ser en sjov film og grinerLiva (3 1/2 år): i må ikke grineMig: jo det må vi godt, for det er sjovt Liva: nej! Se på mig.... Jeg griner ikke!!!
Vi sidder og ser en sjov film og grinerLiva (3 1/2 år): i må ikke grineMig: jo det må vi godt, for det er sjovt Liva: nej! Se på mig.... Jeg griner ikke!!!
Så er det da svært og lade vær med og grine, især med en kommentar så dejlig..
Hvor er hun dog kær
Hun er altså rigtigt go!
HAHA - hvor fedt!! Det er jo virkelig guldkorn.. Tror hun selv vil syntes det er sjovt nå hun bliver ældre
haha! Det minder mig helt om, det guldklumpen sagde forleden da jeg roste ham for at tage jakken af selv: Moar, hold op med at sige jeg er dygtig HELE tiden!!!' hvorefter en anden foraeldre var ved at flaekke af grin.
Ja, de unger der, naar de er fyldt 3 aar!!
Miamaja skriver: haha! Det minder mig helt om, det guldklumpen sagde forleden da jeg roste ham for at tage jakken af selv: Moar, hold op med at sige jeg er dygtig HELE tiden!!!' hvorefter en anden foraeldre var ved at flaekke af grin. Ja, de unger der, naar de er fyldt 3 aar!!
Hahaha, hun er bare så skøn, den pige!!!
Minder mig forresten lige om at jeg i dag så en dreng på ca. 4 år som sad med sine forældre på en restaurant (jeg sad og ventede på take away). PLudselig læner drengen sig ind over bordet og siger med gravalvorligt ansigt "Mor - jeg har tænkt på en ting. Fra nu af vil jeg gerne have pomfritter HVER dag!" Sådan mor, så er der afgivet bestilling ved kasse 1!!!
Rosa skriver: Hahaha, hun er bare så skøn, den pige!!! Minder mig forresten lige om at jeg i dag så en dreng på ca. 4 år som sad med sine forældre på en restaurant (jeg sad og ventede på take away). PLudselig læner drengen sig ind over bordet og siger med gravalvorligt ansigt "Mor - jeg har tænkt på en ting. Fra nu af vil jeg gerne have pomfritter HVER dag!" Sådan mor, så er der afgivet bestilling ved kasse 1!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128