Carina87 har født...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

piadas

...og det blev en lille Johannes!

Langt om længe fik Carina sin lille dreng i armene, og som hun skrev til mig - det hjælper åbenbart at blive sur!

Kæmpe stort tillykke, Carina - du var vist også næst på listen!

Hun skrev følgende:

Jeg ligger med den smukkeste dreng i armene! Vi har det alle godt. Veerne startede i morges og bed meget og jeg var hurtigt udvidet. AV! Det tog halvanden time at presse ham ud bagefter. Så kl. 16.52 fik jeg en stor Johannes på maven - han kvitterede med en kæmpe lort og en fantastisk gråd! Det er så skønt! Han er det hele værd. Troede ikke smerte kunne være så voldsom, men har allerede glemt det var mig, det gik ud over! 

Han vejede 4048 g og var 52 cm, hvilket var 400 g forkert fra jdms skøn skulle jeg hilse Anne og sige!

Ih, jeg glæder mig til billeder og FB. Det lyder som en rigtig god fødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Kit

STORT TILLYKKE

Så fortjent. Glæder mig til FB og billeder.

Kit

Anmeld

22. januar 2011

DK

Ejjj hvor fantastisk!! Jeg er ikke engang misundelig, for ja: Det VAR Carina's tur... (og så er det snart miiiiiig)

Hvor helt igennem fantastisk at alt bare var gået så fint og forholdsvis hurtigt for en 1. gangs fødende, dog uden at det var en vild lynfødsel!

Lille Johannes har jo bare en perfekt størrelse af sådan en lille dreng, 41+1!

KÆMPE STORT TILLYKKE, Carina

Knus og kram

Ditte

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

Stort stort tillykke Carina Johannes er et flot navn, glæder mig til at se ham, spam os med billeder, når du finder overskud

Uh det lyder slemt, når du skriver at du ikke troede smerten ville være så voldsom - men jeg vælger at fokusere på, at du også siger, at smerten allerede er glemt igen. Det lyder alt i alt til en rigtig god fødsel, ser frem til FB.

Kh. Sofia

Anmeld

22. januar 2011

Malonde1985

Wee tillykke tillykke med den lille dreng 

Dejligt han ENDELIG kom ud til dig 

Glæder mig til fb og billeder

Anmeld

22. januar 2011

Mka

Stort tillykke med den lille ny ..

Anmeld

22. januar 2011

blomst84

Jubii kæmpe TILLYKKE det lyder som en ret hurtig fødsel!! Godt gået Carina og hvor er Johannes bare en smukt smukt navn

Anmeld

22. januar 2011

Maria-s

Hold da op Carina! Det havde jeg ikke troet ville ske i dag for dig, da jeg læste indlæg fra dig i morges

Men hvor DEJLIGT at du endelig har fået din prins i armene

Glæder mig til du får overskud til billeder og FB

Kæmpe  herfra

Anmeld

22. januar 2011

Line Højdal

Ihhh tillykke med den lille prins... Glæder mig til billeder, fb og hele svinerriet

Anmeld

22. januar 2011

AnneBJ

Kæmpe tillykke med lille (store) Johannes! Ih hvor jeg trak på smilebåndet over kommentaren om vægtskønnet

Glæder mig til at se billeder af den lille skønhed, og håber du hurtigt er ovenpå, selvom du havde mere ondt end forventet

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.