Ny navneaftemning - bare for sjov.. KOM OG STEM :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

JustAnotherName

Lucas ....for det navn havde vi nok selv valgt, hvis vi havde fået en dreng.

og Lucia fordi vi faktisk meget overvejede, om vores datter, Celina, skulle have heddet : Celina Lucia.
Det kom hun dog ikke til. Hun hedder kun Celina. Men navnet er sødt!

MEN jeg ville kun vælge ét af navnene. Hvis jeg fik tvillinger af hvert køn, så ville jeg ikke vælge de to sammen, da de klinger lidt for tæt op af hinanden ( LUCas og LUCia), syntes jeg. Men enkeltvis er jeg helt vild med navnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Lone Jakobsen

har stemt Bertram og Ella

Anmeld

23. januar 2011

Valle81

nutche skriver:

har stemt Bertram og Ella

Det har jeg også:0)

Anmeld

24. januar 2011

Pigent

Anonym skriver:

Min veninde og jeg lavet en navne afstemning i går med navne som Villum, Ludvig, Alba og Elmara mm..

Det var ikke liiiiige alle de faldt for de navne

Så nu tænkte jeg at jeg ville lave en afstemning ikke nødvendigvis med navne jeg selv kan lide men fordi jeg syntes at det er lidt sjovt at se..

Da jeg ikke har mulighed for at skrive ALLE navne må i bare stemme på dem i bedst kan lide ud fra dem jeg har valgt

Jeg har stemt Valdemar og blank ved piger fordi jeg kan lide 3 af pigenavnene Lucia,Isabella og Aya.

Anmeld

24. januar 2011

JulieE

Jeg har stemt Valdemar og Aya. Synes det er nogle dejlige navne Min datter hedder Aya til mellemnavn dog stavet et  "j"

Anmeld

24. januar 2011

Clisolka

Jeg har stemt Lukas/Lucas og Isabella.

Isabella kom vores prinsesse til at hedde - hvis hun havde været en dreng havde vi talt om bl.a. Lucas

Anmeld

24. januar 2011

BabyMus

Aya og Lucia. (:

Og Valdemar til drengen.

Anmeld

24. januar 2011

FrkT

Har stemt Valdemard, for det synes jeg er et sødt navn. Og Ella fordi det også er sødt, og det hed min elskede mormor 

Anmeld

24. januar 2011

Camillee

jeg har stemt August og Aya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.