Sove uden flasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Hvem?

Min dreng på 12 mdr får stadig en flaske når han skal sove, både om dagen og til natten, men jeg ville så frygtelig gerne putte ham uden flasken, han får bare vand i den, men den skulle gerne helt væk, men hvordan gør jeg nemmest det?

Hva gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Mussen2

Det gik overraskende nemt her. Jeg havde frygtet det helt store drama. Vi gik over til en kop med vand i og den får hun endnu. Hun bliver tilbudt en tår inden vi læser godnathistorei og igen bagefter. Måske du kunne gøre ligeså?

Anmeld

22. januar 2011

afrobabies

SanneBoe skriver:

Min dreng på 12 mdr får stadig en flaske når han skal sove, både om dagen og til natten, men jeg ville så frygtelig gerne putte ham uden flasken, han får bare vand i den, men den skulle gerne helt væk, men hvordan gør jeg nemmest det?

Hva gjorde i?

Kunne du evt. give ham vand af kop istedet for flaske?

Anmeld

22. januar 2011

Hvem?

victoria2008 skriver:

Kunne du evt. give ham vand af kop istedet for flaske?

En kop?

Han blir puttet med hans sovedyr og flasken også drikker han selv flasken og falder så i søvn.

Anmeld

22. januar 2011

Mussen2

SanneBoe skriver:

En kop?

Han blir puttet med hans sovedyr og flasken også drikker han selv flasken og falder så i søvn.

Du kunne overveje, at lade ham få flasken hos dig/jer i en kort periode, for så at svitse over til en kop vand.. Vi skar også ned på indholdet i flasken - altså trappede ned

Anmeld

22. januar 2011

Hvem?

Han er ikke interesseret i at sidde hos os og få flasken, jeg ville bare li hører om jeres selv har sagt fra eller?

For sommetider får han 2 flasker inden han lægger sig til ro og jeg syntes det er meget at proppe i ham, da han jo også får én ordenlig omgang aftensmad kl. 18.00 - også blir puttet kl. 19.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.