Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der taget nye billeder af Blyp... Hold da op siger min kæreste....
Han kan tydeligt se en ændring bare fra sidste weekend...
Kan I ?
Dette link er fra mavebillede sidste weekend.
https://www.baby.dk/debat/84607pi1/uge-5/et-laekker-billede-af-blyp---.aspx#GoToMessage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Så er der taget nye billeder af Blyp... Hold da op siger min kæreste.... Han kan tydeligt se en ændring bare fra sidste weekend... Kan I ? Dette link er fra mavebillede sidste weekend. https://www.baby.dk/debat/84607pi1/uge-5/et-laekker-billede-af-blyp---.aspx#GoToMessage
Valle81 skriver: Kææææææææææææææææææææææææmpe forskel:0)Det er jo vildt - Den er også allerede rund i det. Du ser pisse godt ud:0)
Kææææææææææææææææææææææææmpe forskel:0)Det er jo vildt - Den er også allerede rund i det. Du ser pisse godt ud:0)
Tusind tak søde.... Syntes også det er vildt...
Glæder mig til den kommer endnu mere frem... Bukserne er også begyndt at stramme en smule...
Kan ikke se nogen forskel
Men fin mave
StephanieJ skriver: Kan ikke se nogen forskel Men fin mave
Tak skal du have...
Wauw du viser godt nok tydeligt og MEGET, i forhold til det er så tidligt i forløbet .. Gjorde du også det første gang, eller er det fordi det er dit andet barn ?
Super flot mave
Julymama skriver: Wauw du viser godt nok tydeligt og MEGET, i forhold til det er så tidligt i forløbet .. Gjorde du også det første gang, eller er det fordi det er dit andet barn ? Super flot mave
Det er 2. barn jeg venter...
Ja jeg kan godt se en lille forskel, og det går jo som regel hurtigere som flergangsgravid
Inden du får set dig om søde, har du en hel badebold på maven
Laulund87 skriver: Ja jeg kan godt se en lille forskel, og det går jo som regel hurtigere som flergangsgravid Inden du får set dig om søde, har du en hel badebold på maven
Ja det siger man jo... Ja det ender med jeg knap nok selv kan følge med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128