Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi vil også være med Isabella er knap 3 måneder gammel. Hun vejer 5400 og er 59 lang (3/1-11):
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle dejlige bør i alle har Der findes intet bedere end baby billeder
Lærke er 3½ måned. 5800g og 61cm.
Billede 1-3 er hun 3 måneder
Billede 4 er hun 5 dage
Nadia&Daniel skriver: Billede 1+2: fra hospitalet Billede 3: taget i dag
Billede 1+2: fra hospitalet
Billede 3: taget i dag
Hejsa Hvor har I købt den smarte en jeres dreng, bruger som støtte??
fif skriver: Hejsa Hvor har I købt den smarte en jeres dreng, bruger som støtte??
Hov glemte helt at skrive vores Laura
Det er en måleorm fra Lamaze - til 170.- fra Magasin (koster 150.- i Kære Børn og BabySam)
OBS: vi har faktisk snakkede om at sælge den - for vi har nemlig to af dem
Nadia&Daniel skriver: Hov glemte helt at skrive vores Laura Det er en måleorm fra Lamaze - til 170.- fra Magasin (koster 150.- i Kære Børn og BabySam) OBS: vi har faktisk snakkede om at sælge den - for vi har nemlig to af dem
Undskyld!! jeres lille pige self... Okay, den ser super smart ud..
Hvor bor du henne i landet??
fif skriver: Undskyld!! jeres lille pige self... Okay, den ser super smart ud.. Hvor bor du henne i landet??
Bare okay det kan være svært at se engang imellem
Vi bor i Kgs. Lyngby (2800) - du må endelig sige til, vist du har mulighed for at kigge forbi eller mødes i Lyngby, så kan du købe den for 100.- - den er under en mdr. gammel og kan spille musik
Nadia&Daniel skriver: Bare okay det kan være svært at se engang imellem Vi bor i Kgs. Lyngby (2800) - du må endelig sige til, vist du har mulighed for at kigge forbi eller mødes i Lyngby, så kan du købe den for 100.- - den er under en mdr. gammel og kan spille musik
jeg bor på amager ku det være muligt, at sende den?
fif skriver: jeg bor på amager ku det være muligt, at sende den?
Sender pb
Hvor er jeres babyer LÆKRE og DEJLIGE!!!!
Her er min datter.
Født d. 17 maj 2010, 3030 g og 50 lang.
Nu vejer hun 8,5 kg og er 74 lang.
(undskyld, men kunne ikke vælge mellem billederne.. :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128