Jeg bliver sindssyg !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg var ved læge for lige godt 14 dage siden og fik af vide at jeg havde svamp.. Jeg købte det der hedder Canesten, og fik af vide det bare skulle være så godt.

MEN der er ingen ændring sket.. Jeg kan snart ikke holde ud af være nogle steder fordi de klør og gør ondt.. !

Nogen der har nogle gode råd ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Maja88

svamp hvorhenne?? det har jo også lidt en betydning

Anmeld

22. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg var ved læge for lige godt 14 dage siden og fik af vide at jeg havde svamp.. Jeg købte det der hedder Canesten, og fik af vide det bare skulle være så godt.

MEN der er ingen ændring sket.. Jeg kan snart ikke holde ud af være nogle steder fordi de klør og gør ondt.. !

Nogen der har nogle gode råd ???

Nogle gange skal man igennem to kure for at det funker... Har du købt den med pille til at putte op og creme/salve.???.. Det er den bedste...

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

I skridtet ..

Anmeld

22. januar 2011

ønskebørn74

Maja88 skriver:

Canesten er til skeden...

Anmeld

22. januar 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Nogle gange skal man igennem to kure for at det funker... Har du købt den med pille til at putte op og creme/salve.???.. Det er den bedste...

Nej så vidt jeg forstod på lægen, så måtte jeg kun bruge Canesten/ creme fordi jeg er gravid :s

Anmeld

22. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nej så vidt jeg forstod på lægen, så måtte jeg kun bruge Canesten/ creme fordi jeg er gravid :s

Tal med ham igen... for hvis det sidder deroppe hvirker det ikke... Men uanset hvad kan det være nødvendigt at gøre det igen..

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

får man ikke noget receptligt til det..

men ellers sov med et par mormor trusser eller lignende.. sørg for at kogevaske undertøjet.. gå gerne uden trusser et stykke tid om dagen- eller sov uden.

vask ikke med sæbe.

Anmeld

22. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jeg har i denne graviditet døjet rigtig meget med svamp dernede, og du må GERNE bruge Canesten combinationspakke med pillen i - du skal bare selv "proppe" pillen op - du MÅ IKKE bruge den indførselspind der følger med i pakken:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.