MaleneS2011baby<3 skriver:
Hej piger..Jeg er idag 36+4 og kom i tanke om at jeg sådan set kan gå i fødsel når som helst det skal være.. Og kan godt mærke nerverne er der.. Er godt nok nervøs for hvordan og hvorledes jeg skal gøre og hvad der kommer til og ske.. Jeg glæder mig selvfølgelig til og få vores lille prinsesse i armene men er så bange for komplikationer og bare smerterne.. Min kæreste er også begyndt og være nervøs over hele forløbet, og vi er begge ret sikre på vi går i panik hvis vandet går eller veerne begynder..
Nogen der har nogle beroligende ord? Og er det normalt og være nervøs op til fødsel?
- Malene 36+4
Det er vidst helt normalt at have det sådan..
Men lige såmeget nervøs/spændt på det hele.. Man hører så mange frygtelige historier om hvor skidt det kan gå til.. Og ja, der kan ske meget, men så snart det går igang, glemmer du, at du er nervøs, og alt det med om man gør det forkert kommer man ikke til.. Du bliver vejledet af JM, og ellers så kommer det bare til en, hvordan man trækker vejret osv osv. Det gør man bare..
Mig som har været det igennem, kan ikke engang huske hvordan det var man trak vejret fx.
Så bare rolig, det hele kommer til dig, og om ikke andet er din Jm der for dig..
Men ja, det er heeeelt normalt at være både nervøs men også spændt 
Anmeld