MarianneSonne skriver:
Inspireret af en anden tråd om rod, ville jeg lige komme med et fif.
Min søster og jeg har aftalt at vi bytter rengøring. Så hjælper vi hinanden ca en gang om ugen og det er den som skal have gjort rent som bestemmer hvad der skal laves. Hun har lige været her, og vi har nu fået gjort alle mine køkkenskabe rene indeni og udenpå. DEJLIGT 
Det er meget mere hyggeligt at gøre det sammen end at knokle hver for sig. Imens kan vore piger så lege sammen.
Sidste sommer talte vi også om at lave sådan en arbejdsdag hos hinanden i vores haver, men det blev aldrig til noget. Måske prøver vi det i år.
Nu skal jeg bare have fundet ud af, hvad vi skal have gjort på torsdag, når hun kommer igen 
Marianne
www.stjerneleg.dk

Det var da en top nice ide.
Mine ungers far og jeg havde en lignende ordning.
En gang om året, rydede jeg op på hans kontor og han på mit, så skal jeg love for, at der blev tyndet ud.
Og ellers så har vi i mange år haft nogle hold venner, hvor vi har lavet arbejdsweekender hos hinanden.
Så bliver der malet, repareret, bygget nyt og ryddet op, og værtsfolket giver naturligvis maden og forplejningen.
På den måde har man pludseligt 4 mandfolk til sin rådighed, og 4 aktive kvinder, der er kvindepraktiske 
Det har fungeret super, vi har både fået lagt terrasse, sat hegn op, og malet både ude og inde efter behov på den måde, og så leger ungerne og vi hygger om aften.
Og det bedste er, at det kun koster materialerne og kosten 

Kærligst
Sussie
Anmeld