hmm hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

ønskeprinsesse2011

hejsa her inde, ja jeg er ret ny i det her og opdagede først min graviditet onsdag den 19/1 og fik det bekræftet den 20/1...

og så kommer alle spørgsmålene jo som førstegangsmor..

hvornår køber man de forskellige ting, som barnevogn og autostol???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

sabrina89

Jeg skal ikke ha købt noget før at vi har været til NF scanning. Tror først at vi begynder at købe de "store" ting når vi er 20 - 25 uger henne (altså barnevogn, autostol, osv.) Men kan nok ikke lade hver med at begynde at købe noget tøj og ligende når vi har været til NF 

Anmeld

22. januar 2011

Tropez

Hejsa 

Altså vi har intet købt herhjemme endnu, tror jeg venter til jeg er efter uge 20 og har været til misdannelses scanning, hvis man køber alt nyt fx barnevogn, kan der dog være 3 mdrs ventetid på den så det skal man lige have i tankerne, men køber man brugt, er det jo ligemeget, men som jeg fik afvide engang herinde, så skal man købe ting fordi man har lyst og ikke af pligt, jeg har da lyst engang imellem, men det er ikke noget jeg tænker over, det kan også være at nu hvor vi har set musen til NF at vi kan købe lidt her og der, men det er ikke noget vi har snakket om endnu.

så helt klart gør hvad du føler for, hvis du har lyst til at købe det hele nu så gør det, men hvis du er utryk ved din graviditet som jeg har været det her i starten så vent, det er ikke rart at kigge på alle de ting i ens hjem hvis man ikke føler sig gravid nok endnu 

Anmeld

22. januar 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har ik helt opfattet i nu at jeg er gravid. og ille være ked af at købe en hel masse hvis noget så går galt, så venter nok til jeg har været til nf, eller lidt senere måske.

Anmeld

22. januar 2011

SaNiNa

Da jeg ventede Nicklas købte jeg lidt neutralt tøj da jeg var omkring 10 uger henne. seng købt vi da jeg var 17 uger henne og barnvognen bestilte vi da jeg var ca 19 uger henne.

Men ellers så købte jeg det vi skulle bruge når jeg fandt det på tilbud og så købte jeg kun det jeg bare ville eje.

Men begynd når du føler for det.

Jeg har stadig ikke købt en dyr til den lille nye og venter også til vi kender kønnet tror jeg for lige nu mangler vi ikke rigtig noget hvis det bliver en dreng.

Anmeld

23. januar 2011

Carina1977

Jeg tror jeg venter rimelig lang tid, før jeg køber noget. Jeg synes stadig det hele er så uvirkeligt for mig. Vil i hvert fald først have overstået nakkefold scanningen, så jeg kan se om der vitterligt er et lille hjerte der slår. Er SÅ nervøs for den scanning, men sådan tror jeg de fleste har det.

jeg regner med at købe barnevognen brugt. Jeg skal jo ikke have flere børn, så vil ikke ofre flere penge end nødvendigt. seng og puslebord køber jeg dog fra ny af, men det vil jeg først købe ret sent.

Jeg tror jeg nok får købt en del tøj henad vejen, men da jeg ikke vil vide kønnet, kan jeg jo kun købe neutralt. Så det er nok begrænset, hvor meget jeg får købt inden

Anmeld

24. januar 2011

nahoje

Jeg regner nu også med at vi først køber større ting, når vi er omkring halvvejs. Indtil videre har vi slet ikke købt noget. Men jeg har det også fint med at vente. Selvfølgelig kan man godt købe lidt tøj og sådan efter de 12 uger  Men jeg har ikke så travlt, der er jo lang tid til den lille kommer ud og har brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.