Sidsel91 skriver:
Hej 
Jeg skulle egentlig først have min mens på mandag den 25. , men allerede igår begyndte jeg at småbløde. Ikke særlig meget og ikke konstant , så jeg tænkte juhu, måske er det bare en lille blødning som tegn på graviditet, men da jeg så stod op her til morgen og gik på toilettet, (undskyld detaljer) kom der en stor nærmest sort klat på størrelse med en 5 krone ud i toilettet , og da jeg tørrede med , lå det også i klumper. Jeg har aldrig haft klumper i min mens før og har aldrig set det her før.
Jeg har ikke haft ret ondt i mit underliv , kun lidt mens smerter som jeg plejer, men synes bare det var mærkeligt at der kunne være så store klumper i almindelig mens
Håber der findes nogle eksperter herinde der er en smule kloge 
Tak 
Det kunne godt lyde som om, du har en lille biologisk abort, men det er ikke sikkert, du overhovedet vil kunne måle noget som helst.
Men ud fra din beskrivelse, så lyder det sådan.
Nogle af mine tidlige aborter, har også gået stille og roligt hen, hverken med smerter eller noget andet, blot med en lidt kraftigere blødning med klumper, som du beskriver det.
Jeg vil tro, at ægget dårligt nok har kunnet nå at fæstne sig, før det er gået til, derfor kommer du nok heller ikke til at mærke meget til det.
Men din krop har åbenbart skulle øve sig, og så vil jeg tro, at du snart er gravid igen, og at det næste gang vil gå fint, fordi din krop nu ved, hvad det handler om.

Knus fra mig til dig
Sussie
Anmeld