Miste uden at have ondt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.323 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

Sidsel91

Hej
Jeg skulle egentlig først have min mens på mandag den 25. , men allerede igår begyndte jeg at småbløde. Ikke særlig meget og ikke konstant , så jeg tænkte juhu, måske er det bare en lille blødning som tegn på graviditet, men da jeg så stod op her til morgen og gik på toilettet, (undskyld detaljer) kom der en stor nærmest sort klat på størrelse med en 5 krone ud i toilettet , og da jeg tørrede med , lå det også i klumper. Jeg har aldrig haft klumper i min mens før og har aldrig set det her før.
Jeg har ikke haft ret ondt i mit underliv , kun lidt mens smerter som jeg plejer, men synes bare det var mærkeligt at der kunne være så store klumper i almindelig mens

Håber der findes nogle eksperter herinde der er en smule kloge
Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

VIPpigen

Ved det ikke lige, men min læge sagde engang til mig at jeg skulle tage en test hvis jeg mente det ikke var min mens, for var det en sa, så skulle jeg lige undersøges efter... Du har stadig hcg i kroppen selvom du har mistet, så det skulle kunne måles på en test .

Anmeld

22. januar 2011

FamilienSørensen

Sidsel91 skriver:

Hej
Jeg skulle egentlig først have min mens på mandag den 25. , men allerede igår begyndte jeg at småbløde. Ikke særlig meget og ikke konstant , så jeg tænkte juhu, måske er det bare en lille blødning som tegn på graviditet, men da jeg så stod op her til morgen og gik på toilettet, (undskyld detaljer) kom der en stor nærmest sort klat på størrelse med en 5 krone ud i toilettet , og da jeg tørrede med , lå det også i klumper. Jeg har aldrig haft klumper i min mens før og har aldrig set det her før.
Jeg har ikke haft ret ondt i mit underliv , kun lidt mens smerter som jeg plejer, men synes bare det var mærkeligt at der kunne være så store klumper i almindelig mens

Tak

Jeg vil sige at nogle gange under min menstruation, var der tit store meget mørke næsten helt sorte blodklumper, dog rimelig små i forhold til en fem krone på mit bind. På et tidspunkt da jeg var meget yngre, fandt jeg en meget meget stor klump blod på mit bind.

Det der med at der er små klumper under mensen virker normalt, men den store klump du beskriver lyder ikke så almindeligt som det andet.

Anmeld

22. januar 2011

Pige2009

Sidsel91 skriver:

Hej

Tak

Jeg har aldrig hørt om nogen, der har mistet uden at have ondt. Da jeg selv havde en SA, var det temmelig smertefuldt i et døgns tid, men så gik smerten pludselig væk, så jeg tror ikke umidelbart, at du har mistet, men mere, at du har fået mens. Din mens er påvirkelig overfor psykiske forandringer og det vil jeg sige det er, når I gerne vil være gravide...

Held og lykke med Projekt Baby

Anmeld

22. januar 2011

Frejsmor

Sidsel91 skriver:

Hej

Tak

Det er selvfølgelig svært at sige, men umiddelbart ville jeg ikke tro du havde mistet uden at have noget mere ondt.. Jeg havde en MA(missed abort) i sommers som blev sat igang med stikpiller og jeg fik nogle smertestillende stikpiller ved siden af, og selvom jeg tog dem havde jeg afsindigt ondt, din livmoder skal jo lave nogle ve-agtige sammentrækninger for at komme af med fosteret...

Hvis man ikke er så langt henne, ved jeg dog ikke om det kan være anderledes, sådan i forhold til størrelsen på fostret..

Men er du i tvivl om noget, så synes jeg du skal tage en snak med din læge...

Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

22. januar 2011

SussieThyssen

Sidsel91 skriver:

Hej

Tak

Det kunne godt lyde som om, du har en lille biologisk abort, men det er ikke sikkert, du overhovedet vil kunne måle noget som helst.
Men ud fra din beskrivelse, så lyder det sådan.
Nogle af mine tidlige aborter, har også gået stille og roligt hen, hverken med smerter eller noget andet, blot med en lidt kraftigere blødning med klumper, som du beskriver det.
Jeg vil tro, at ægget dårligt nok har kunnet nå at fæstne sig, før det er gået til, derfor kommer du nok heller ikke til at mærke meget til det.
Men din krop har åbenbart skulle øve sig, og så vil jeg tro, at du snart er gravid igen, og at det næste gang vil gå fint, fordi din krop nu ved, hvad det handler om.

Knus fra mig til dig
Sussie

Anmeld

22. januar 2011

mortilfreja

Jeg har altid mens på den måde du beskriver. Med både store og små klumper. Så det er ikke pga abort eller noget andet. Har min mens nu og de to første dage døjer jeg med enormt mange smerter og meget blod med små og store klumper.

Anmeld

22. januar 2011

Muffinmus

ja, det kan man godt desværre. Og det at teste er ikke sikkert det virker,for der kan gå flere uger før en test er negativ efter en bio/abort.

Anmeld

22. januar 2011

Maja88

altså da jeg havde min mens(er gravid nu), da havde jeg ofte sådanne klumper i.. selvf. ikke hvergang men ofte. og det siges at være gammelt blod som kommer med ud,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.