tegnblødning en uge før planlagt kejsersnit?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. januar 2011

celinehr

Hej

Jeg skal have lavet et planlagt kejsersnit efter eget ønske d. 31. jan (grundet en langvarig fødsel med min datter for 3 år siden, som endte i akut kejsersnit) I morges havde jeg så blod og slim i trusserne (jeg er i 38 + 1)

...Jeg har ikke haft ringet til fg endnu, da jeg intet andet kan mærke....er der nogen af jer som ved om de evt. kan finde på at rykke kejsersnittet frem  ?! (der er jo trods alt 9 dage til og vil jo nødigt at det ender i akut kejsersnit hvis der kommer mere gang i det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

ChatH

celinehr skriver:

Hej

Jeg skal have lavet et planlagt kejsersnit efter eget ønske d. 31. jan (grundet en langvarig fødsel med min datter for 3 år siden, som endte i akut kejsersnit) I morges havde jeg så blod og slim i trusserne (jeg er i 38 + 1)

...Jeg har ikke haft ringet til fg endnu, da jeg intet andet kan mærke....er der nogen af jer som ved om de evt. kan finde på at rykke kejsersnittet frem  ?! (der er jo trods alt 9 dage til og vil jo nødigt at det ender i akut kejsersnit hvis der kommer mere gang i det)

Jeg ville ringe og høre hvordan du skal folholde dig til det

Anmeld

22. januar 2011

Bare-mig

Du skal kontakte fødegangen nu, da de sikkert vil have dig ind til tjek! Hvis du er på vej i fødsel, giver de dig bare et KS. Held og lykke

Anmeld

22. januar 2011

<3

Medmindre du får regelmæssige veer eller dit vand går så skal du ikke gøre noget.

Jeg havde også pks men gik i fødsel to dage før ved at mit vand gik. Jeg ringede netop for at høre hvordan og hvorledes men de sagde ovenstående. Så jeg endte i subakut ks. Subakut står for at det er akut, fødslen er i gang, men sub(under) fordi der ikke er fare på færde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.