Så har jeg fået min lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Den 18/1 kl. 8:52 fik jeg min lille pige ved planlagt kejsersnit. Jeg mødte op på sønderborg sygehus kl.07.15 hvor jeg blev gjort klar til operationen og ca. kl.08.15 blev jeg kørt på operationsbordet hvor jeg fik en rygmarvsbedøvelse.

kl.08.52 hørte jeg min lille piges gråd. Det var fantastisk. Efter at hun var blevet undersøgt at jordmoderen, fik jeg lov til at se hende mens kirrugerne lukkede mig sammen. Da jeg var blevet syet fint sammen igen blev jeg kørt på opvågningen mens min mand gik ved siden er min seng men men lille datter i armene. Jeg fik hende først over til mig da vi ankom til opvågningen hvor hun straks gik i gang med at amme.  Da bedøvelsen var aftaget kom vi op på barselsgangen, hvor jeg er kommet til krafterne igen og her i aftes tog vi hjem og lige nu ligger min dejlige lille Mie ved siden af mig og sover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Maria-s

STORT tillykke  håber du en af dagene får overskud til at ligge et billede eller to ind

Anmeld

22. januar 2011

Marco2

Stort stort tillykke med hende.

Det virker som en fødsel der gik halt som planlagt.

Glæder mig til at se billeder af Mie. Dejligt navn.

AG

Anmeld

22. januar 2011

Diana...

stort tillykke. Glæder mig til at se billeder. 

Knus Diana

Anmeld

22. januar 2011

Sofia

KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

22. januar 2011

PeruBaby

Nej, hvor dejligt!! Tillykke med din lille guldklump Og vi vil selvfølgelig MEGET gerne se billeder!!

Anmeld

22. januar 2011

blomst84

Stort tillykke det lyder som en rigtig god oplevelse du har haft med kejsersnittet

Anmeld

22. januar 2011

DK

Stort tillykke!!!

Glæder mig til billeder og FB!

Anmeld

23. januar 2011

Lene76

Tillykke med din datter  det lyder helt som det forløb jeg håber på....... om 15 dage

Anmeld

23. januar 2011

Multebær

Fantastisk. Stort tillykke med pigen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.