Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har stemt på Villum og Alvira, selvom Alvira ligger lidt forkert i min mund, da jeg nok bedre kan lide Elvira, hvis det skal være
Men alt i alt nogle meget søde navne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt blankt. jeg er ikke så vild med de navne.
Anonym skriver: Hej de damer.. Min veninde og jeg snakker lige navne.. Hjælp med at komme med jeres mening.. Vælg gerne et pigenavn OG et drengenavn På forhånd TAK!!
Hej de damer..
Min veninde og jeg snakker lige navne.. Hjælp med at komme med jeres mening..
Vælg gerne et pigenavn OG et drengenavn
På forhånd TAK!!
Det må du altså undskylde...men jeg har stemt blankt...jeg kunne altså ikke stemme på nogen af dem..de er ikke lige min kop te....nogen af dem.Så...jeg melder pas...undskyld!! KærligstSussie
Har stemt Ludvig og Alba. Ikke navne jeg selv ville bruge, men af dem der er på listen er det dem jeg bedst kan lide - eller de eneste jeg kan lide faktisk
MoarHvidovre skriver: Jeg har stemt Alba og blankt for drengenavn, da de ikke lige er mig
Jeg har stemt Alba og blankt for drengenavn, da de ikke lige er mig
låner lige
Sofia skriver: Alba er jo så fint, og betyder daggry
Alba er jo så fint, og betyder daggry
Alba betyder også, i følge gamle skotske tekster og det galiske sprog, Skotland
Har stemt Villum og Alba.(:
Hej
Jeg har stemt på Villum og Alvira Jeg har aldrig læst/hørt det som Alvira, men Elvira Men det er faktisk bare rigtig sødt
Held og lykke med at finde det bedste navn for jer
har stemt blankt da jeg ikke rigtigt bryder mig om nogle af navnene
SussieThyssen skriver: Det må du altså undskylde...men jeg har stemt blankt...jeg kunne altså ikke stemme på nogen af dem..de er ikke lige min kop te....nogen af dem.Så...jeg melder pas...undskyld!! KærligstSussie
Det er bare helt okay.. at stemme blankt tæller også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128