Jeg kan godt forstå dit dilemma, men jeg tror, at du må leve med tingene som de er, og se at få klippet den navlestreng.
Der er masser af familier hvor man ser hinanden endnu sjældnere, hvis man fx bor i udlandet eller den anden ende af landet.
Du har jo selv været med til at vælge, at købe det hus hvor det ligger, har du ikke?
Men hvorfor kører du ikke din mand på arbejde, så du har bilen derhjemme, når du skal noget eller får lyst til en smuttur??
Vi har også kun en bil, men har da altid kunne få det til at fungere med lidt smidighed.
Men ja...løsningen kan jo være, at man må flotte sig lidt mindre i dagligdagen og så få en bil mere.
Det får du vel også brug for, hvis dit barn skal i dagpleje og du selv skal igang med noget, når barslen er slut.
Så op med hovedet...man kan godt leve uden at skulle rende ind til familien engang om ugen...jeg ser da kun min mor hveranden måned eller sådan noget.
I dag er kommunikationen heldigvis så stor, at det er mange andre måder, man kan ses..via webcam og den slags.
Men det er synd for dig..du skal ikke tro, jeg synes andet.
Nogle gange i ens liv foretager man nogle valg, hvor man først bagefter finder ud af, at det nok var en ulempe, men det kunne man ikke lige gennemskue, dengang man gjorde det, og så må man få det bedste ud af det.

Kærligst
Sussie
Anmeld