Er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Mussen2

Min datter er nu 19 mdr. hun er begyndt at have rigtig svært ved ta falde i søvn. Hun sidder og knævrer løs og små puldrer i lang tid inden hun lægger sig til at sove. Det kan være op til 3 kvarter.

Jeg ved ikke om hun simpelthen har brug or det efter hun er begyndt at kunne sige meget mere, og hun simpelthen sidde rog ordner verdenssituationen??

Jeg har prøvet at rykke på tidspunktet fr hvornår hun puttes, men det ændrer ikke noget.

Tidligere vr hun så nem at putte, blev puttet og puldret måske lidt, men så sov hun kort tid efter. Nu ævler hun i et væk.

Er der normalt? De sidste to aftner er hun blevet puttet uden hendes elskede Bamse og Kylling, da jeg troede detvar dem som gjorde, at hun ikke kunne sove, da hun så skulle sidde og snakke med dem hele tiden, men det lader ikke til at virke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

4kløver

hvor sødt.. Det gør min også men ikke så længe men det kommer nok

Anmeld

21. januar 2011

Ida.

Lina er også et sludrehoved, når hun er kommet i seng - jeg ser det som et MEGET positivt tegn. Hun hygger sig i sengen, føler sig tryg og trives helt åbenbart i sit eget selskab. Jeg tror simpelthen, at hun har et behov for lige at være alene med sig selv, lade dagen og dens indtryk falde på plads i hendes lille knold - og når hun så er klar, så putter hun sig til at sove, og vi hører sjældent en lyd fra hende før næste morgen...

Hvis din datter ikke er ked af det, så lad hende da bare have sine tre kvarters snakketid med sig selv

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

Mussen2 skriver:

Min datter er nu 19 mdr. hun er begyndt at have rigtig svært ved ta falde i søvn. Hun sidder og knævrer løs og små puldrer i lang tid inden hun lægger sig til at sove. Det kan være op til 3 kvarter.

Jeg ved ikke om hun simpelthen har brug or det efter hun er begyndt at kunne sige meget mere, og hun simpelthen sidde rog ordner verdenssituationen??

Jeg har prøvet at rykke på tidspunktet fr hvornår hun puttes, men det ændrer ikke noget.

Tidligere vr hun så nem at putte, blev puttet og puldret måske lidt, men så sov hun kort tid efter. Nu ævler hun i et væk.

Er der normalt? De sidste to aftner er hun blevet puttet uden hendes elskede Bamse og Kylling, da jeg troede detvar dem som gjorde, at hun ikke kunne sove, da hun så skulle sidde og snakke med dem hele tiden, men det lader ikke til at virke...

Hehe..det er der da mange børn der gør...så lad du hende bare have sin bamse og kylling.
Hun sover jo når hun er træt nok.
Mine de to yngste har også hørt til snakkerne...især den mellemste, der lå og fortalte sig selv godnathistorier og sang sange for sig selv...og det kunne der godt gå en hel time med.
Men de hyggede sig gevaldigt og sov jo uden bøvl, når de var trætte nok.
Nogle har bare brug for at indhente sjælen fra dagens oplevelser og vi kan ikke alle bare lægge os ned og sove.
Det har jeg heller aldrig kunnet, jeg skal gerne ligge og læse eller se tv en god halv time eller mere, så mine unger har det bestemt ikke fra fremmede.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. januar 2011

Cris

Ja, det er desværre normalt... De er i gang med en til udvikling periode i den alder. Og der kommer også i perioder synes jeg, hvor man tror, at de har taget flere kopper expresso og de slet ikke kan falde til ro og så kommer der nogle perioder,hvor de næsten fælder i søvn under aftensmaden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.