Øv... alt det jeg skrev er væk...
"Det var nu også på tide!
Tristan er nu 12 uger gammel... og han er altså bare dejlig! 
Min dreng smiler konstant med mindre man prøver at filme eller tage billeder af ham
- hehe.. han bliver nok ikke en fotomodel! 
Hans blå øjne og lyst hår undrer od stadigvæk... han ligner mig og hans far ret meget og hele min familie fra min far side har blå øjne og er ret lyse - men Daniele og jeg er i hvert fald meget mørkere! 
Tristan sover sødt og længe om natten - de sidste to natter har han fx sovet 8 timer i træk - uden afbrydelser! Han er så hundesulten når han vågner men ligeså snart han ser sin mor, begynder han at smile - han er SÅ kær! 

Det er bare fantastisk han kan sove så længe om natten, så har mor her rigtig meget overskud til ham i løbet af dagen!
TUSIND TAK for dine gode råd misslea!!!
I morges er farmor taget tilbage til Italien
så er Tristan, mor og far ENDELIG ALENE for første gang faktisk! Det har vi ikke været siden Tristan blev født for min mor har været her i 2½ måneder () og lige efter kom min svigermor i to uger. Ja, det har været en kæmpe stor hjælp og jeg vil være taknemmelig for evigt... men de var også ved at drive os til vanvid alle tre!
Daniele og jeg ser frem til at starte vores nye liv som forældre for alvor og med sådan en dejlig og sød lille dreng, kan det kun gå godt!
Mange hilsner!
"
Anmeld