Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mælk eller MME til baby på 6 mdr???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: mælk eller MME til baby på 6 mdr???
å få mælk fra 6 md så medmindre hun er meget lille så det
Chatarina skriver: å få mælk fra 6 md så medmindre hun er meget lille så det
hmm lille kan man vist ikke kalde hende ... har også lavet det med mælk, men kom lige pludselig i tvivl om det nu var "rigtigt"...
noname skriver: hmm lille kan man vist ikke kalde hende ... har også lavet det med mælk, men kom lige pludselig i tvivl om det nu var "rigtigt"...
FNIS men det skulle være lige efter bogen
Ko mælk? Det troede jeg ikke de måtte få. Troede slet ikke de måtte få ting der er lavet af ko mælk
Low skriver: Ko mælk? Det troede jeg ikke de måtte få. Troede slet ikke de måtte få ting der er lavet af ko mælk
Hvorfor ikke? De må få sødmælk, A38 og sådan noget når de er seks måneder...bare ikke ylette og græsk yoghurt og et par ting mere fordi proteinindholde er for stort.
De må få ko-mælk fra de er 6 måneder Det sagde min sundhedsplejerske.. jeg har lavet det på sødmælk siden Nicolaj var 6 mdr.
Og så er det et stort hit at blande det med gulerod eller torskerogn hihi
dorthemus skriver: Hvorfor ikke? De må få sødmælk, A38 og sådan noget når de er seks måneder...bare ikke ylette og græsk yoghurt og et par ting mere fordi proteinindholde er for stort.
Ej hvor pinligt. Jeg har ellers sagt til Alexanders far at det måtte han ikke få. Jeg ved faktisk ikke hvor jeg har det fra
Low skriver: Ej hvor pinligt. Jeg har ellers sagt til Alexanders far at det måtte han ikke få. Jeg ved faktisk ikke hvor jeg har det fra
Det gør madlavning en hel del nemmere når de få få mælk
Ja, fedtprocenten skal helst være på minimum 3,5 som i sødmælksprodukter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128