Wilma 3 mdr. billed-spam ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

misslea

Mor-til-Hasse skriver:

tusind tak!

Det var da SÅ lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

fif

misslea skriver:

Hej de damer.....

Jaaaah altså - jeg ved jo, at alle I skønne quinder herinde forstår mit behov for at vise min dejlige lille Wilma frem KONSTANT og HELE tiden  Så her følger endnu en lille opdatering og en lille bitte bitte smule (læs: stærkt underdrevet) billeder af min lille fis, som faktisk fyldte HELE 3 måneder her d. 12 januar.... HALELUJA!!

Nårh... men her går det bare strygende!!! Wilma bliver jo (selvfølgelig) skønnere og skønnere for hver dag, og jeg er nu nærmest nået dertil, hvor jeg kun svagt kan huske, hvordan livet føltes uden hende!!! Men én ting er sikkert, det kan umuligt have været ligeså herligt, som NU!!!

Ja lad mig bare sige - VI HAR VÆRET HELDIGE!!! Wilma sover 10-11 timer i streg HVER nat, og har gjort det siden hun var 5 uger!! FEDT FEDT!!! Hun er sjældent ked, og når hun er ked, skyldes det ofte, at folk omkring hende har været liiiiige lovligt begejstret for hendes selskab.... hvis I kender dét??? hehe!!!

Hun er begyndt at sige fra, når andre end Martin og jeg tager hende....!!! Hun gider ikke at gå på omgang... og tænk, det er jeg simpelthen SÅ glad for!! Altså ikke fordi, at andre ikke må sidde med hende osv, MEN det kan virkelig også blive for meget! Og i stedet for, at Martin og jeg hele tiden skal sige stop, ja så gør hun det fint selv...!!!!

Ja - som I nok kan se på billederne, så er hun en lille prop!! hihi!! Hun vejede 3256 g og var 50 cm lang ved fødslen, og da hun var 13 uger præcis, så vejede hun da sørme 6,8 kg og var 13 cm lang...!! Jesus Kristus hun gir' den altså gazz... hahah!!!

Hun er et lille snakke-hovede (guderne må vide, hvem hun dog har dét fra... haha)... hun ELSKER at ligge og sige "aaggryyyyh" og "ggrrrrrruuuu", og ganske ofte kommer der også en rigtig LATTER og hvin osv...!!! Hihi... hun er bare HERLIG!!!

Nårh men altså... nu til sagen BILLEDER:

Ihh hvor er hun da bare kær!! charme charme....

Anmeld

25. januar 2011

Gyllibik

Nuuh, hvor er hun bare fantastisk cute  Stor basse pige. Yilmaz er også blevet rigtig tung at bære på, sidst han blev mål og vejet 9 uger, 6.8kg og 62cm.

Jeg er stadig så misundelig på jeres geniale sove rytme Her er han heldigvis begyndt at sove 3-4 timer i streg om natten, Nice.

Anmeld

25. januar 2011

PeruBaby

Hej Lea,

Neeeeej, hvor er hun bare blevet stor! Så cute... kan godt forstå at du er helt vild med hende - og at alle andre også er Endnu engang tillykke med din lille basse-pige

Hilsen Christina & Sofia, der i dag er 20 dage gammel

Anmeld

25. januar 2011

misslea

Gyllibik skriver:

Nuuh, hvor er hun bare fantastisk cute  Stor basse pige. Yilmaz er også blevet rigtig tung at bære på, sidst han blev mål og vejet 9 uger, 6.8kg og 62cm.

Jeg er stadig så misundelig på jeres geniale sove rytme Her er han heldigvis begyndt at sove 3-4 timer i streg om natten, Nice.

Hej Gylli....

Jaaaah vi har virkelig været heldige... Wilma har et fantastisk sovehjerte!!!

Men dejligt at høre, at Jeres lille fyr også begynder at sove lidt mere... det har man altså sååå meget brug for!!!

Anmeld

25. januar 2011

misslea

PeruBaby skriver:

Hej Lea,

Neeeeej, hvor er hun bare blevet stor! Så cute... kan godt forstå at du er helt vild med hende - og at alle andre også er Endnu engang tillykke med din lille basse-pige

Hilsen Christina & Sofia, der i dag er 20 dage gammel

Iiihhh tak - hvor er du sød!!

Ja tænk engang, hvor hurtigt, hun er blevet SÅ stor - jeg fatter det virkelig ikke!!!

Tiden den flyver simpelthen afsted... men det kender du sikkert alt til!!!

Håber det går godt med din lille fis også!!!

Anmeld

25. januar 2011

Vial

Nej, hvor er hun bare mega lækker og hvor skønt med et let barn. Det er bare guld værd - og der er chancer for, at hun ikke bliver enebarn så ;-)

Super fin uldhue (dem har vi også her)..

Anmeld

25. januar 2011

Lillefe

Dejlig pige. må også hellere få lagt nogle ind af Nilan.. tiden går da for stærkt..!

Anmeld

25. januar 2011

misslea

KaMa skriver:

Nej, hvor er hun bare mega lækker og hvor skønt med et let barn. Det er bare guld værd - og der er chancer for, at hun ikke bliver enebarn så ;-)

Super fin uldhue (dem har vi også her)..

ihh mange tak!!!

jaaaah hun blir absolut ikke enebarn... hihi!!!! Vi har HERRE meget blod på tanden til et par stykker mere

Anmeld

25. januar 2011

misslea

Perl skriver:

Dejlig pige. må også hellere få lagt nogle ind af Nilan.. tiden går da for stærkt..!

jaaah tiden flyver bare afsted... det er helt vildt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.