misslea skriver:
Hej de damer.....
Jaaaah altså - jeg ved jo, at alle I skønne quinder herinde forstår mit behov for at vise min dejlige lille Wilma frem KONSTANT og HELE tiden
Så her følger endnu en lille opdatering og en lille bitte bitte smule (læs: stærkt underdrevet) billeder af min lille fis, som faktisk fyldte HELE 3 måneder her d. 12 januar.... HALELUJA!! 
Nårh... men her går det bare strygende!!! Wilma bliver jo (selvfølgelig) skønnere og skønnere for hver dag, og jeg er nu nærmest nået dertil, hvor jeg kun svagt kan huske, hvordan livet føltes uden hende!!! Men én ting er sikkert, det kan umuligt have været ligeså herligt, som NU!!!
Ja lad mig bare sige - VI HAR VÆRET HELDIGE!!! Wilma sover 10-11 timer i streg HVER nat, og har gjort det siden hun var 5 uger!! FEDT FEDT!!! Hun er sjældent ked, og når hun er ked, skyldes det ofte, at folk omkring hende har været liiiiige lovligt begejstret for hendes selskab.... hvis I kender dét??? hehe!!!
Hun er begyndt at sige fra, når andre end Martin og jeg tager hende....!!! Hun gider ikke at gå på omgang... og tænk, det er jeg simpelthen SÅ glad for!! Altså ikke fordi, at andre ikke må sidde med hende osv, MEN det kan virkelig også blive for meget! Og i stedet for, at Martin og jeg hele tiden skal sige stop, ja så gør hun det fint selv...!!!!
Ja - som I nok kan se på billederne, så er hun en lille prop!! hihi!! Hun vejede 3256 g og var 50 cm lang ved fødslen, og da hun var 13 uger præcis, så vejede hun da sørme 6,8 kg og var 13 cm lang...!! Jesus Kristus hun gir' den altså gazz... hahah!!!
Hun er et lille snakke-hovede (guderne må vide, hvem hun dog har dét fra... haha)... hun ELSKER at ligge og sige "aaggryyyyh" og "ggrrrrrruuuu", og ganske ofte kommer der også en rigtig LATTER og hvin osv...!!! Hihi... hun er bare HERLIG!!!
Nårh men altså... nu til sagen BILLEDER: