Hvordan sætter i jeres hår til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.186 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Karina84

Hej piger

Jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg hurtigt kan sætte mit lange meget flade glatte hår til hverdag.

Jeg er i uge 34 og har ikke været ved frisøren i evigheder, så mit pandehår er efterhånden ved at være ret langt og kan i, den sideskilning jeg altid laver, nå helt om og med det andet hår.

Så lad det dette være en tråd hvor vi kan flashe vores dejlige manker, kort, langt, krøllet whatever - eller evt. billeder fra nettet af nemme frisyrer der ikke kræver en frisør uddannelse for at sætte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

LRJ

Karina84 skriver:

Hej piger

Jeg mangler lidt inspiration til hvordan jeg hurtigt kan sætte mit lange meget flade glatte hår til hverdag.

Jeg er i uge 34 og har ikke været ved frisøren i evigheder, så mit pandehår er efterhånden ved at være ret langt og kan i, den sideskilning jeg altid laver, nå helt om og med det andet hår.

Så lad det dette være en tråd hvor vi kan flashe vores dejlige manker, kort, langt, krøllet whatever - eller evt. billeder fra nettet af nemme frisyrer der ikke kræver en frisør uddannelse for at sætte

jeg sætter det bare i en knold eller hestehale  

Anmeld

21. januar 2011

Sabsy

Hej! Jeg har desværre ingen her (sidder via min Tlf) men på facebook flyder det med billeder, mit hår er næsten aldrig ens og jeg har også kedeligt, fladt og glat hår så evt ansøg og jeg godkender straks Knus Sabrina Juul Olsen

Anmeld

24. januar 2011

Fenja09

Jeg har langt hår, men får lavet krøller engang imellem for at løfte det lidt og give det mere fylde, så det ikke bare hænger, heldigvis fik jeg det lavet før jeg blev gravid, så det skal gerne holde til næste år engang - mit hår tager godt imod

Man kan købe sådan nogle skumgummi -dimser (fåes også i plastik) som er rigtig nemme at håndtere, og så kan man sætte håret ligesom de gør på den røde løber  Har kun set at de kan købes på Trendsales. Tror en enkelt koster 23 kr og det tager 3 min at sætte. Topsy Tails er også blevet "in" igen, og det er også nemt og hurtigt

Har desværre ikke rigtig nogle billeder af mine egne frisure, da jeg stort set altid har det løst

Anmeld

24. januar 2011

B&J

mit er bare glat eller op i en hestehale... gider ikke sætte det op da mit falder lige så hurtig ned igen da mit hår er så glat af klemmer os og hårlak bare får det til af falde ned

Anmeld

24. januar 2011

bette

hvis du går på youtube kan du finde rigtig mange håropsætninger nemme som svære... prøv at skrive updo eller noget i den dur

http://www.youtube.com/results?search_query=updo+hairstyles+for+long+hair&aq=4

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Jeg er total kedelig - hestehale

Anmeld

24. januar 2011

skomat

Lone H. skriver:

jeg sætter det bare i en knold eller hestehale  

hejsa

jeg er frisør men arb ikke som det mere.

det nemmeste med et langt hår hvis du ikke vil lade det være løst hele tiden, skaf nogle hårnåle eller klemmer hvis det er nemmer for dig.

prøv at sno dele af dit hår, indtil du har det hele eller det halve oppe, uden det er for stramt og for sat, det er meget nemt når du har prøvet et par gang selv, eller få en veninde til at gøre det første gang på så du får følsen at lave en simpel opsætning.

et godt råd hårlak er et must for langt hårs opsætning.

held og lykke

Anmeld

24. januar 2011

Sabrina

jeg plejer at sætte mit hår med hårnåle eller også så glatter jeg det...
Her er lidt billeder hvor det er sat op. Men ja som der er skrevet før er et godt råd hårlak til at holde håret...
Det skal lige siges at jeg ikke er frisør så det kan nemt sættes...
Håber du kan bruge lidt inspiration herfra  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

Jeg har samme 'problem'!!   Dog har jeg fundet på et smart lille pift på det sidste, synes jeg selv!! 

Jeg laver en lille fletning i pandehåret, gerne en fransk fletning, og sætter den fast med en hårnål bag øret... Så kan du enten ha håret løst, eller oppe i en hestehale!   Hos mig krævede det lidt øvelse, og det er nemmest hvis du lige fugter det lidt..

Du får lige et billede fra nytår.. Det er det eneste ejg lige har hvor man kan se det!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.