Multebær skriver:
Hej piger da der ikke sker noget som helst i retning af kommende fødsel herhjemme har jeg endelig fået sat mig og arbejdet lidt på den uro jeg har fablet om i uger.
Har lige taget et billede af hvor langt jeg er nået.
https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=46183
Hvad synes I?
Jeg håber man kan se hvad de forskellige ting skal forestille. Synes bananen i pyjamas og cirkeline ser lidt uhyggelig ud og ved ikke om det kun er mig der kan se hvad de skal forestille 
Og nu bliver jeg helt i tvivl hvor velegnet de er til uro da babyen når den ligger ned jo ikke rigtig kan se formerne alligevel. hmmmm
store dilemmaer herhjemme. Måske jeg bare ender med at sætte dem på væggen ved puslebordet.

Arj hvor er de fine! Altså jeg er helt sikker på, at babyen ikke kan se det er cirkeline.. Men den kan jo se der hænger noget, og jeg tror også den kan se farverne...
Det første stykke tid "bør" man jo slet ikke have noget over puslebordet, fordi øjenkontakt er så vigtigt... efter min mening kan man også øjen"connecte" andre steder end på puslebordet så vores uro kommer op med det samme.
Røg lidt væk fra emnet..
Jeg kan godt se hvad de forskellige figurer forestiller, og jeg er sikker på, at farverne og dét, at noget bevæger sig er nok til baby det første lange stykke tid, og sjovere end hvis de "bare" hænger "stille" på væggen...
Anmeld