Uro in the making

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Multebær

Hej piger da der ikke sker noget som helst i retning af kommende fødsel herhjemme har jeg endelig fået sat mig og arbejdet lidt på den uro jeg har fablet om i uger.

Har lige taget et billede af hvor langt jeg er nået.

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=46183

Hvad synes I?

Jeg håber man kan se hvad de forskellige ting skal forestille. Synes bananen i pyjamas og cirkeline ser lidt uhyggelig ud og ved ikke om det kun er mig der kan se hvad de skal forestille 

Og nu bliver jeg helt i tvivl hvor velegnet de er til uro da babyen når den ligger ned jo ikke rigtig kan se formerne alligevel. hmmmm store dilemmaer herhjemme. Måske jeg bare ender med at sætte dem på væggen ved puslebordet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

AnneBJ

Multebær skriver:

Hej piger da der ikke sker noget som helst i retning af kommende fødsel herhjemme har jeg endelig fået sat mig og arbejdet lidt på den uro jeg har fablet om i uger.

Hvad synes I?

Jeg håber man kan se hvad de forskellige ting skal forestille. Synes bananen i pyjamas og cirkeline ser lidt uhyggelig ud og ved ikke om det kun er mig der kan se hvad de skal forestille 

Og nu bliver jeg helt i tvivl hvor velegnet de er til uro da babyen når den ligger ned jo ikke rigtig kan se formerne alligevel. hmmmm store dilemmaer herhjemme. Måske jeg bare ender med at sætte dem på væggen ved puslebordet. 

Arj hvor er de fine! Altså jeg er helt sikker på, at babyen ikke kan se det er cirkeline.. Men den kan jo se der hænger noget, og jeg tror også den kan se farverne...

Det første stykke tid "bør" man jo slet ikke have noget over puslebordet, fordi øjenkontakt er så vigtigt... efter min mening kan man også øjen"connecte" andre steder end på puslebordet så vores uro kommer op med det samme.

Røg lidt væk fra emnet.. Jeg kan godt se hvad de forskellige figurer forestiller, og jeg er sikker på, at farverne og dét, at noget bevæger sig er nok til baby det første lange stykke tid, og sjovere end hvis de "bare" hænger "stille" på væggen...

Anmeld

21. januar 2011

Maria-s

Hvor er de da fine! Især fuglene er jeg personligt helt vilde med. Dem kunne jeg sagtens se i en masse forskellige farver og også forskellige størrelser Jeg synes da fint du kan lave dem til uro, jo de ser det sådan lidt fra neden af, men sådan er det jo med alle uroer Min elefanturo kommer han da også til at ligge og kigge på sådan nede fra. Det jeg tror det handler mest om det er at man bruger gode klare farver og at der så er noget der bevæger sig

Så en  herfra

Anmeld

21. januar 2011

Mka

Multebær skriver:

Hvad synes I?

Jeg tror den bliver rigtig fin Så giv ikke op . Synes det er en sjov måde at lave dem på.

Jeg er super glad for mine, som helt sikkert skal op og hænge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Arj hvor er de fine! Altså jeg er helt sikker på, at babyen ikke kan se det er cirkeline.. Men den kan jo se der hænger noget, og jeg tror også den kan se farverne...

Det første stykke tid "bør" man jo slet ikke have noget over puslebordet, fordi øjenkontakt er så vigtigt... efter min mening kan man også øjen"connecte" andre steder end på puslebordet så vores uro kommer op med det samme.

Røg lidt væk fra emnet.. Jeg kan godt se hvad de forskellige figurer forestiller, og jeg er sikker på, at farverne og dét, at noget bevæger sig er nok til baby det første lange stykke tid, og sjovere end hvis de "bare" hænger "stille" på væggen...

Tak for opbakningen - jeg arbejder videre med at lave det til en uro 

Jeg hænger den nok ved tremmesengen for du har da også ret i at det i starten nok ikke er optimalt at have den ved puslebordet. 

Kh

Anmeld

21. januar 2011

Multebær

Hvor er de da fine! Især fuglene er jeg personligt helt vilde med. Dem kunne jeg sagtens se i en masse forskellige farver og også forskellige størrelser Jeg synes da fint du kan lave dem til uro, jo de ser det sådan lidt fra neden af, men sådan er det jo med alle uroer Min elefanturo kommer han da også til at ligge og kigge på sådan nede fra. Det jeg tror det handler mest om det er at man bruger gode klare farver og at der så er noget der bevæger sig

Så en  herfra

Ja det var en god idé. Tror jeg vil lave nogle flere fugle. Nogle der er større end dem jeg har. 

Tak for rådet og opbakningen. 

Anmeld

21. januar 2011

Multebær

Mka skriver:

Jeg tror den bliver rigtig fin Så giv ikke op . Synes det er en sjov måde at lave dem på.

Jeg er super glad for mine, som helt sikkert skal op og hænge

Mange tak Mka. Hvor er det bare flotte dem du har lavet . Nu får jeg virkelig inspiration til at lade den færdig. Det er også rigtig smart at du har hængt dem op i en ring. Tror jeg vil gøre det samme. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvor jeg skaffer sådan en billigt helst gratis.

Anmeld

21. januar 2011

Maria-s

Multebær skriver:

Mange tak Mka. Hvor er det bare flotte dem du har lavet . Nu får jeg virkelig inspiration til at lade den færdig. Det er også rigtig smart at du har hængt dem op i en ring. Tror jeg vil gøre det samme. Nu skal jeg bare lige finde ud af hvor jeg skaffer sådan en billigt helst gratis.

Hvis du ligger inde med en gammel lampeskærm du ikke skal bruge til noget, kan du da bruge de metal ringe der er der i, ja og så evt sno noget stof eller bånd omkring. (Hvis du ikke ligger inde med sådan én, burde du kunne skaffe den i en genbrugsbutik for vel omkring 5 kr. ) Det var da en mulighed i stdet for at skulle i fx Panduro Hobby og gi en halv krig for sådan en ring

Anmeld

22. januar 2011

Mka

Multebær skriver:

Kan ikke huske hvor jeg købte ringen henne, men mener det var over nettet til  næsten ingen penge  Og så kan man finde dem på loppemarket, der er nemlig tit sådan nogle boder med perler, og der kan de findes til 5-10 kr .

Anmeld

22. januar 2011

AnneBJ

Du kan også lave en ring af ståltråd, og så tape enderne sammen med noget kraftigt tape, så der ikke kommer sådan en "knude" lukning. Og så vikler du bare garn, bånd, snor, papir whatever rundt om ståltråden og så er der ingen der kan se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.