Har brug for hjælp til den her ægløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

Mauser.

Ej altså .. 

Er der nogen kvinder der gider at hjæælpe mig ??  

Jeg er virkelig forvirret, sidste mens var den 8/1-2011 så jeg burde have æg. nu .. da det jo er 14 dage siden jeg havde første mens dag. 

Men har lige taget æg. test ? og den er negativ  der kommer kun en mindre tydelig streg frem ved siden af kontrol stregen??  ellers er min mens. regl. mæssig men min cyklus variere mellem 28-30 siden p pille stop som var i Oktober (4 mdr. siden) 

Nogen der kan hjælpe mig ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

aarhusmor

Når de skriver man har ægløsning efter 14 dage så passer det ikke. Det er et gennemsnit.

Jeg har haft det på 5. dagen og jeg har haft det på 25. dagen efter 1. mens dag.

Så du skal lære at mærke efter hvornår du har ægløsning, eller ægløsteste eller have sex hver 2. dag.

Anmeld

21. januar 2011

aarhusmor

aarhusmor skriver:

Når de skriver man har ægløsning efter 14 dage så passer det ikke. Det er et gennemsnit.

Jeg har haft det på 5. dagen og jeg har haft det på 25. dagen efter 1. mens dag.

Så du skal lære at mærke efter hvornår du har ægløsning, eller ægløsteste eller have sex hver 2. dag.

og det er fornuftigt at teste for det to gange om dagen fra dag 11

Anmeld

21. januar 2011

Mauser.

Åh okay, MEGET forvirrende jo  Har bare hørt at man skal teste 14 dage efter den første mens dag .. Men man skal jo så faktisk allerede teste nogle dage efter mens er slut for at være sikker ? 

Anmeld

23. januar 2011

Mauser.

Altså jeg syntes nu at jeg hver måned har kunne mærke min æg. løsning .. men i denne måned, kan jeg INTET mærke ..  og det er nu ellers 15 dage siden jeg fik min første blødningsdag ! plejer ellers at kunne mærke det ved ømme bryster, stikken osv. men intet i denne måned ?? 

Har fået medicin hele måneden fordi jeg har været syg, er der nogen der ved om det kan påvirke æg. løsningen ?? 

Anmeld

23. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Mulleunge skriver:

Åh okay, MEGET forvirrende jo  Har bare hørt at man skal teste 14 dage efter den første mens dag .. Men man skal jo så faktisk allerede teste nogle dage efter mens er slut for at være sikker ? 

læs på pakken med tests i.... du skal begynde at teste allerede fra 8. eller 11. dagen...

Anmeld

23. januar 2011

Mauser.

OBS : og æg. løsningstest er negativ, tog en i dag og i fredags 

Anmeld

23. januar 2011

Mauser.

Ok tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.