Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Vil bare høre om der er nogen af jer herinde der er blevet gravid uden at manden havde udløsning..?? Altså blev gravid med præ-sæd??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej. Vil bare høre om der er nogen af jer herinde der er blevet gravid uden at manden havde udløsning..?? Altså blev gravid med præ-sæd??
Jeg har ikke prøvet det, men kender mange der har
Nalle skriver: Jeg har ikke prøvet det, men kender mange der har
Okay.. Troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre.. Havde sex med min kæreste i høj-frugtbarheds-perioden men han kom ikke i mig men nu er jeg gået to dage over tid og tør bare slet ikke teste af frygt for at den er negativ..
Ja, der kan godt sive lidt sæd ud inden udløsning. Derfor en rigtig dårlig ide, at "stå af i Roskilde"
Anonym skriver: Okay.. Troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre.. Havde sex med min kæreste i høj-frugtbarheds-perioden men han kom ikke i mig men nu er jeg gået to dage over tid og tør bare slet ikke teste af frygt for at den er negativ..
Det kan lade sig gøre lige så meget som hvis han kom
MoarHvidovre skriver: Ja, der kan godt sive lidt sæd ud inden udløsning. Derfor en rigtig dårlig ide, at "stå af i Roskilde"
Hehe Man kan sige at hvis det er lykkedes trods han "stod af i roskilde" så er det fint med mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128