Hjælp navn til nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

anmaj

Vi var så tæt på 100% sikker på vores første skulle hedde Mikkel, men sådan blev det ikke.. Han kom til at hedde TOBIAS. Men nu sidder vi og skal finde et navn til den dreng jeg venter. Det er svært for man føler sig ikke tilfreds med et navn.

Men måske i kan hjælpe med noge gode forslag til hvad der svinger godt til Tobias???

Os forældre hedder Anders og Maria, så det skal heller ikke ligge for tæt derpå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Maja88

sebastian

benjamin

Anmeld

21. januar 2011

Valle81

anmaj skriver:

Vi var så tæt på 100% sikker på vores første skulle hedde Mikkel, men sådan blev det ikke.. Han kom til at hedde TOBIAS. Men nu sidder vi og skal finde et navn til den dreng jeg venter. Det er svært for man føler sig ikke tilfreds med et navn.

Men måske i kan hjælpe med noge gode forslag til hvad der svinger godt til Tobias???

Os forældre hedder Anders og Maria, så det skal heller ikke ligge for tæt derpå...

Min allerførste indskydelse var

Andreas

Anmeld

21. januar 2011

otlitrom

Valle81 skriver:

Min allerførste indskydelse var

Andreas

lige det jeg også tænkte!

Anmeld

21. januar 2011

Jibbe

Jeg synes Lucas og Tobias passer godt sammen Det hedder mine nevøer.

Anmeld

21. januar 2011

anmaj

Andreas har jeg også foreslået men Anders synes det er for tæt på hans navn... og Vi har 4 lukas'er på vejen -ud af 12 huse ca....

plus så skal det helst heller ikke være for bibelsk....

Min mand er meget besværlig på det her navneproblem - hehe - men elsker jo trods alt ham også for hans velovervejethed.,..

Anmeld

21. januar 2011

Alexander&Lærke

Jeg elsker navnet william, måske det kan bruges men også Alexander som min søn hedder

eller måske mathias og tobias er er det lidt der går igen (ias)

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

Mette&Alexander skriver:

Jeg elsker navnet william, måske det kan bruges men også Alexander som min søn hedder

eller måske mathias og tobias er er det lidt der går igen (ias)

Ah den tænkte jeg også på

Synes også godt om navnet benjamin, og måske Mikkel kom op til revurdering igen? Synes også selv Mikkel er et flot navn, og ligger på vores 2 prioritering herhjemme efter Daniel

Anmeld

21. januar 2011

blomst84

Tobias og Rasmus Tobias og Villads Tobias og Mikkel Tobias og Simon Tobias og Magnus

Anmeld

21. januar 2011

AnneBJ

blomst84 skriver:

Tobias og Rasmus  Tobias og Mikkel Tobias og Simon Tobias og Magnus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.