Børnesikring af skabe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.541 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. september 2008

Skovurt

Hej

Ja, nu er Leander så ved at have drevet os godt og grundigt til vanvid herhjemme, med alt hans skabspilleri :p - mit kongelige står ikke i så meget fred som jeg ville ønske, skraldespanden bliver jævnligt undersøgt og hans eget service bliver gladeligt leget med.
Vi har nogle skabe det er okay for ham at gå i, mens andre (såsom skraldespanden) er nogo... men men men - hvor kan man købe sikringsdimser som IKKE skal skrues fast? - jeg ved at de findes, men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge, for alle dem vi har set skal skrues ind i skabene, og det ønsker vi ikke, da vi bor til leje

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

moniquesmor

prøv i babysam..

Anmeld

18. september 2008

A.

Chrautwald skriver:

Hej

Ja, nu er Leander så ved at have drevet os godt og grundigt til vanvid herhjemme, med alt hans skabspilleri :p - mit kongelige står ikke i så meget fred som jeg ville ønske, skraldespanden bliver jævnligt undersøgt og hans eget service bliver gladeligt leget med.
Vi har nogle skabe det er okay for ham at gå i, mens andre (såsom skraldespanden) er nogo... men men men - hvor kan man købe sikringsdimser som IKKE skal skrues fast? - jeg ved at de findes, men jeg aner ikke hvor jeg skal kigge, for alle dem vi har set skal skrues ind i skabene, og det ønsker vi ikke, da vi bor til leje

Anette

baby sam har dem og falck har dem også

Anmeld

18. september 2008

Skovurt

Okay, tak skal i have, så vil jeg da kigge forbi dem ved lejlighed - så vi kan få pilfingrene ud af skabene :D

Anmeld

18. september 2008

moniquesmor

så lidt vi er her for af hjælp:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.