Hvilke sutteflasker bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2011

TwinsQ

Sidder her og overvejer at skifte mærke, da min den ene ikke spiser særlig meget før han er helt udkørt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

serinasmor

jeg ville måske bare overveje at skifte sutten ud istedet ... vores erfaringer siger at der er stor forskel på sutter ... vi havde nogle (2 tror jeg) der lignede de andre af udseende men når serina spist med dem tog det op til en time (en enkelt gang 1&frac12at tømme en flaske mod 15-20 min med de andre ... så før du skifter hele flasken så se om du ikke kan få en blødere sut eller en med større hul i til den flaske du allerede har ( mener de er opdelt i alder .. så er det nok den næste alder ??)

håber det hjalp lidt og var forståeligt

serinasmor

Anmeld

21. januar 2011

Maja_4000

Vi bruger nuk .. Har brugt avent , men synes det var det værste lort (undskyld mit sprog ) Men nuk er vi glade for (:

Anmeld

21. januar 2011

Low

Jeg har en nan(tror jeg den hedder) og en nuk men i øjeblikket vil min dreng kun bruge nuk

Anmeld

21. januar 2011

afrobabies

Jeg brugte Avent og vil også bruge det til mit næste barn, hvis der skal bruges flaske Jeg synes den er god fordi den ventilerer godt når barnet sutter

Anmeld

21. januar 2011

Ryberg

vi bruger Medela... deres suttehoveder er "små".. og ikke så voldsomme som avents....

Dem har bassen bare været glade for fra starten af... de andre kunne jeg godt pakke væk...

de kan købes i ønskebørn, startede ud med Small suttehoved da han var helt lille og købte derefter Medium suttehoved til ham da han blev lidt ældre, så det gik lidt stærkere og han ikke blev udmattet inden flasken var tom...

Sutter, der bruger vi MaM fra Bilka..

Anmeld

21. januar 2011

Tdittmann

her bruger vi nuks glasflasker og er bare så glade for dem. har dog haft dem i plastik til de 2 store.

Så  for NUK sutteflasker

Anmeld

21. januar 2011

LinLin

Adam har været flaskebarn siden han var 3 uger - vi har brugt Avent hele tiden David var ammebarn, men vi havde selvfølgelig også nogle flasker til ham - det var også avents

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.