Tak for idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

Grynt

Freja og jeg vil lige sige 1000 tak for en utrolig hyggelig dag idag :D Totalt syrealistisk at se jer IRL :D

Min elskede mand skulle bare høre ALT om det, så min kæ*t har ikke stået stille endnu ;)

Freja fik en flaske da vi kom hjem og gik så omkuld :D og hun sover endnu.

Glæder mig til at se jer igen på lørdag.

KH Tina og Freja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Tynen

Ja tusinde tak for idag!

Hvor var det bare mærkeligt at se jer i 3D (Som Marie kaldte det!) :)

Stella sov kun kort i bilen - Så gik en tur med hende da vi kom hjem.
Og hun har dælme sovet fra 1630 og sover stadig???!!
Jeg må til babytræf lidt oftere :)

Venter på at min bettebror kommer herud med kortlæseren, så jeg kan smide en masse billeder af jer ind på min hjemmeside :)

Er I stadig med på at flexe? :D

Trine

Anmeld

20. februar 2008

Astrid P

Åh, også et stort tak for idag fra Smilla og jeg. Det var en rigtig hyggelig formiddag/eftermiddag sammen med alle jer lækre kvindfolk og jeres unger.
Nu glæder jeg mig faktisk endnu mere til på lørdag!:D
KH Astrid

Hov, og så var der lige den der værtindegave til AG - den lagde jeg ud for. Tager I ikke bare moneter med på lørdag? Og dem der ikke kommer lørdag kan lige maile mig og få et kontonummer...
a-street@hotmail.com

Anmeld

20. februar 2008

Loggidut

hejsa med jer, så er vi også kommet i hus...malte underholdte med grynt hele vejen hjem...og tif blev bare så vred til sidst...nu er vi lige trådt ind af døren, og nu er der bare ro....ude godt men hjemme bedst....

bortset fra det...så tusind tak marco2...det har bare været så dejligt, jeg syntes det er så flot at du åbnede hytten for os...lol...og jeg gør så det samme på lørdag.

det har været så vildt hyggeligt, og jeg elskede bare at se alle de unger....og mødre self!
der var slet ikke nogen jeg blev forbavset over....utroligt nok...alle var egentlig som jeg havde forstillet mig......underligt nok...lol....

det har virkelig været en herlig dag...og det var helt sikkert alt besværet værd...nu vil jeg lige kigge billeder, og nyde gensynet...

tusind tak tøser.,...det har været herlig...og forresten marco...kanon dejlig hund du har....så mange babyer og så alligevel så rolig!

knus fra sloggi, som bare er endnu mere vild med "sine" tøser nu!8D

Anmeld

20. februar 2008

Loggidut

arg....ville så gerne havde haft givet dig moneterne...men jeg har dem parat til lørdag! det kan jeg love dig for...knus fra sloggi...

:P
Åh, også et stort tak for idag fra Smilla og jeg. Det var en rigtig hyggelig formiddag/eftermiddag sammen med alle jer lækre kvindfolk og jeres unger.
Nu glæder jeg mig faktisk endnu mere til på lørdag!:D
KH Astrid

Hov, og så var der lige den der værtindegave til AG - den lagde jeg ud for. Tager I ikke bare moneter med på lørdag? Og dem der ikke kommer lørdag kan lige maile mig og få et kontonummer...
a-street@hotmail.com

Anmeld

20. februar 2008

Lise

Vi vil også gerne sige tusinde tak for idag - hvor var det bare fedt at se jer og jeres lækre unger...altså, at i virkelig eksisterer...hahah... :D Det var mægtig hyggeligt - og jeg glæder mig også bare endnu mere til at gense jer på lørdag.

Knus fra Lise og trætte Simon

Anmeld

20. februar 2008

ka li ja

jaaaa da!!!!
stoooooort tak for i dag fra både arthur og mig.
det var sgu lækkert at møde jer :o)
og ligesom i andre glæder jeg mig endnu mere til på lørdag nu... hvis det da var muligt :))
arthur har ikke sovet siden, så han er røv træt!! så han får sin flaske om lidt og så er det på hovedet i kassen... og mutter på sofaen!!!
nøøøøøj jeg er blevet træt efter sådan en tur.
og bacon er blevet syg, det er sgu da trist.. det må ha været smøgerne ude i kulden! så god bedring til hende

knus fra karina og arthur(L)

Anmeld

20. februar 2008

Monica

Hej

Jeg bliver lidt misundelig...(L)

Men I bor altså lidt langt væk...

Håber at I får en kanon hyggelig dag hos Loggi...

Monica

Anmeld

20. februar 2008

ivfmarie

Så, nu har jeg også fået svinget popo'en i sædet - kun for en kort stund dog, Freja kommer snart hjem fra Farmor. Hun ryger på hovedet i seng, og så skal jeg se billeder og læse indlæg! Men jeg må bar nå at sige en milliard tak for i dag - uden løg på, så har det simpelthen været den bedste dag i min barsel!! Og i Maltes også tror jeg. Han holdt sig vågen hele vejen hjem, og da vi kom hjem livede han totalt op. Men efter en portion lasagne, et bad og en flaske gik han i brædderne allerede en time før normal sengetid. Og den sidste lyd der kom fra ham var et kækt grin - så han har virkelig nydt dagen! KNUS KNUS KNUS til alle I skønne mødre og jeres vidunderlige bebser! Marie - og f**k hvor jeg glæder mig til lørdag!! og ja da... jeg er stadig med på en flexer!

Anmeld

20. februar 2008

Sille

ØØØØØØØØØØVVVVVVVVVVVVVV.. Er dybt misundelig over i har baby-hygget... hvis da bare i boede lidt tættere herovre.. :)

Men dejligt at i har haft en dejlig dag...

-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.