Mavebillede 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

TTM

Sofia skriver:

Sikke en flot mave, og vildt der kun er 7 uger igen

Ja jeg syntes også tiden er gået alt alt for stærkt... Selvom jeg nu glæder mig mega meget til han kommer ud til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

TTM

Najsen86 skriver:

sikke en smuk mave.. glæder mig til man faktisk begynder at ku se jeg er gravid og ikke bare småtyk

Husk og tag billeder

Jeg nød også da jeg var gravid-tyk og ikke bare tyk Fik den bedste kommentar af min kollega (som også er gravid) at "nu kunne man bedre se jeg var gravid og ikke bare........" Nååå du mener nu ser jeg ikke fed ud mere? " Stakkel, hun blev vidst lidt overrasket over min kommentar

Anmeld

21. januar 2011

Najsen86

haha ej det var da ikke en heldig kommentar men det kan jo ske.. du er i hvert fald super flot nu

Anmeld

21. januar 2011

TTM

Najsen86 skriver:

haha ej det var da ikke en heldig kommentar men det kan jo ske.. du er i hvert fald super flot nu

Nej, hun blev også en anelse over det, men har altid været en der snakker lige ud af posen  

Anmeld

21. januar 2011

VNB

flot flot mave!

nøj hvor jeg dog savner min mave og alle de dejlige spark når jeg ser din! NYD den i de sidste uger, det føles helt mærkeligt når den lige pludselig er væk...

og selvfølgelig også skønt fordi guldklumpen endelig ligger i ens arme

Anmeld

21. januar 2011

TTM

VNB skriver:

flot flot mave!

nøj hvor jeg dog savner min mave og alle de dejlige spark når jeg ser din! NYD den i de sidste uger, det føles helt mærkeligt når den lige pludselig er væk...

og selvfølgelig også skønt fordi guldklumpen endelig ligger i ens arme

takker

Nu er det min nr. 2, så kan kun alt for godt huske savnet af maven bagefter..... Glæder mig bare til alle de sure opstød forsvinder og jeg "for lov" til og ha' et lille spædbarn igen, tøsen blev alt for hurtigt 3½ år og meget selvstændig.....

Anmeld

21. januar 2011

VNB

TykkeTrunteMor skriver:

takker

Nu er det min nr. 2, så kan kun alt for godt huske savnet af maven bagefter..... Glæder mig bare til alle de sure opstød forsvinder og jeg "for lov" til og ha' et lille spædbarn igen, tøsen blev alt for hurtigt 3½ år og meget selvstændig.....

hihi nå ja så har du jo prøvet det før

havde heldigvis aldrig sure opstød, men kan SAGTENS forstå at du glæder dig til at slippe for dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.