æggeløsningtest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Anonym trådstarter

hvor kan man købe em billigt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

4kløver

Denne metode er næsten gratis at anvende. Det eneste du skal anskaffe dig er et termometer, så du kan måle din morgentemperatur. Temperaturen skal måles med det samme, du vågner, så din krop ikke har været i bevægelse (basaltemperaturen). Det er MEGET VIGTIGT, at du måler temperaturen på samme tidspunkt hver morgen – også i weekenden. Og det er også meget vigtigt, at du bruger det samme termometer, da der kan komme udsving i din temperaturkurve, hvis du skifter mellem termometre. Grunden til alle disse ting skyldes, at det er en meget lille temperaturstigning, der skal findes – det drejer sig om 0,2-0,5 grader.

Anmeld

20. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Søg på nettet... Der er vist noget der hedder billig-teste.dk

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Denne metode er næsten gratis at anvende. Det eneste du skal anskaffe dig er et termometer, så du kan måle din morgentemperatur. Temperaturen skal måles med det samme, du vågner, så din krop ikke har været i bevægelse (basaltemperaturen). Det er MEGET VIGTIGT, at du måler temperaturen på samme tidspunkt hver morgen – også i weekenden. Og det er også meget vigtigt, at du bruger det samme termometer, da der kan komme udsving i din temperaturkurve, hvis du skifter mellem termometre. Grunden til alle disse ting skyldes, at det er en meget lille temperaturstigning, der skal findes – det drejer sig om 0,2-0,5 grader.

min temperatur svinger for meget til jeg kan bruge den metode

Anmeld

20. januar 2011

twinny

Anonym skriver:

min temperatur svinger for meget til jeg kan bruge den metode

Det virker også besværligt...  Jeg har købt mine på billig-test.dk. Og bestilte dem om aften og fik dem dagen efter....

Anmeld

20. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Søg på nettet... Der er vist noget der hedder billig-teste.dk

det bare hvis nogen kender en i forvejen så jeg behøver ikke kigge 100 forskellige sider igennem

Anmeld

20. januar 2011

Emily

Clear blues ægløsningsteste er super gode, du kan købe dem på billig-teste.dk

Anmeld

20. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

He he:0)

Den billigste løsning:0)

Sex hver dag:0)

Anmeld

20. januar 2011

twinny

Valle81 skriver:

He he:0)

Den billigste løsning:0)

Sex hver dag:0)

haha.....

jaah self...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.