Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jannebjerre skriver: åårhhh taaak Det luner - meeen det skal jeg nu altså Hvor træner du henne??
åårhhh taaak
Det luner - meeen det skal jeg nu altså
Hvor træner du henne??
i Egtved søde
Så lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: i Egtved søde Så lidt
åhhh det er langt at kører for at træne...
Øvvv havde ellers været den oplagte mulighed for at komme igang...kan sgu ikk finde motivationen...øvbøv
jannebjerre skriver: åhhh det er langt at kører for at træne... Øvvv havde ellers været den oplagte mulighed for at komme igang...kan sgu ikk finde motivationen...øvbøv
I kan da bare komme her, så kan Bo og Allan passe børnene imens
Lone H. skriver: I kan da bare komme her, så kan Bo og Allan passe børnene imens
Hahah det var en god plan - tror du de går med til det mænnerne???
Lone H. skriver: Jeg har i dag MELDT mig ind i fitness centret, med personligt program og personlig træner som er med De fleste gang jeg træner de første 3 mdr ! så nu skal jeg igang med at styrke mit knæ og opstrammet Kroppen og have kondi igen Er så stolt af mig selv over jeg ENDELIG fandt motivationen til det
Jeg har i dag MELDT mig ind i fitness centret, med personligt program og personlig træner som er med De fleste gang jeg træner de første 3 mdr ! så nu skal jeg igang med at styrke mit knæ og opstrammet Kroppen og have kondi igen
Er så stolt af mig selv over jeg ENDELIG fandt motivationen til det
Super godt gået. Ville ønske jeg kunne finde tiden til at komme afsted
jannebjerre skriver: Hahah det var en god plan - tror du de går med til det mænnerne???
Bo har ikk noget valg
linedanseren skriver: Super godt gået. Ville ønske jeg kunne finde tiden til at komme afsted
Tak
Lone H. skriver: Bo har ikk noget valg
nææh har Allan egentlig heller ikke haha
jannebjerre skriver: nææh har Allan egentlig heller ikke haha
hehe se så det ikk noget problem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128