Jdm sir fødsel indenfor et par dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Malonde1985

Jeg har været til jdm idag og hun mente bestemt at der var noget under opsejling, da jeg fik fortalt hvordan min nat havde været. Jeg har haft utrolig meget murren i lænden og strålen ud i benene... Meeen det blev aldrig til mere, og jeg faldt stille og rolig i søvn.

Men altså har en del plukveer og meget rumlen i maven, og i underlivet.

Så hun mener der kun går et par dage før han er ude!!!

Ja ja... tænker jeg jo bare.. Det kan hun sagtens sige. Sidst gik jeg 4 dage over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Jeg har været til jdm idag og hun mente bestemt at der var noget under opsejling, da jeg fik fortalt hvordan min nat havde været. Jeg har haft utrolig meget murren i lænden og strålen ud i benene... Meeen det blev aldrig til mere, og jeg faldt stille og rolig i søvn.

Men altså har en del plukveer og meget rumlen i maven, og i underlivet.

Så hun mener der kun går et par dage før han er ude!!!

Ja ja... tænker jeg jo bare.. Det kan hun sagtens sige. Sidst gik jeg 4 dage over

Ih hvor lyder det spændende!!! Puuuuster da lige en omgang vestøv af sted!

Anmeld

20. januar 2011

DK

Spændende!!!

Jeg hååber det bliver til noget!

Knus og kram herfra!

Anmeld

20. januar 2011

CA

Ih hvor spændende! Håber hun får ret!! Bortset fra at jeg s igen blir overhalet

Anmeld

20. januar 2011

piadas

Spændende om hun får ret!

Uh, gad godt det var mig - hold op hvor er man opmærksom på det mindste signal lige for tiden!

Det er også på tide med en baby i gruppen igen - det er vist et par dage siden sidst, så vidt jeg husker!

Vestøv til dig!

Anmeld

21. januar 2011

Diana...

ihh hvor spændende håber din jdm får ret.

masse ve-støv her fra 

Anmeld

21. januar 2011

Malonde1985

piadas skriver:

Spændende om hun får ret!

Uh, gad godt det var mig - hold op hvor er man opmærksom på det mindste signal lige for tiden!

Det er også på tide med en baby i gruppen igen - det er vist et par dage siden sidst, så vidt jeg husker!

Vestøv til dig!

Vil nu håbe at Carina eller Ditte føder først . De er trods alt længere henne end mig og nok en anelse mere utålmodige 

Såååååå sender en MASSSSSE ve-støv afsted til dem 

Anmeld

21. januar 2011

Malonde1985

DK skriver:

Spændende!!!

Jeg hååber det bliver til noget!

Knus og kram herfra!

Du må gerne føde før mig 

Sender dig en masse ve-støv og håber og krydser  fingre for der snart sker noget med Bimmeren!!!! Kom såååå uuuuuuuuud!! 

Anmeld

21. januar 2011

Malonde1985

Carina87 skriver:

Ih hvor spændende! Håber hun får ret!! Bortset fra at jeg s igen blir overhalet

Åh Carina du er i uge 42. Jeg under dig SÅ meget at få din baby ud NU!!!!! Sender dig en MASSE ve-støv og krydser  for at din baby snart beslutter sig for at komme ud til verden 

Anmeld

21. januar 2011

CA

Malonde1985 skriver:

Åh Carina du er i uge 42. Jeg under dig SÅ meget at få din baby ud NU!!!!! Sender dig en MASSE ve-støv og krydser  for at din baby snart beslutter sig for at komme ud til verden 

Tak Men du må også godt få lov til at føde. Hvis din krop gider den slags, er det da med at udnytte det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.