Fik shoppet lidt idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

birthee

Nå, så fik jeg købt lidt til bebsen idag  har købt 2 par små futter, et par bukser, en bluse, en bodystock og en hue... Så nu er der et nyt sæt tøj til bebsen skal med hjem... Bukserne er brune, blusen og huen har samme mønster i hvide og brune farver... så har jeg købt et par hvide futter til, og skal bare lige have et par strømper... Der er også købt sutter hjem, så nu tror jeg tingene er ved at være samlet sammen... Mormor er begyndt at strikke, efter en pause på 20 år eller sådan noget - så der kommer striktrøjer osv derfra... Og der bliver også syet derovre i jylland

Og så har jeg gjort et kæmpe-godt køb!!! Var i Babysam, hvor jeg finder den der sorte Gaia og Ko. pusletaske - på hylden står der spar 75%, og jeg spørger en ansat i butikken om det også gælder den sorte jeg står med, da det er den eneste der er... Det siger hun at det gør, og jeg tænker - ej, den skal jeg da bare eje!!!  Da jeg så skal til at betale, siger en af de andre i butikker at de 75% ikke gælder den taske jeg har valgt - hvor hende der ekspederer mig så siger at rabatten er jo trukket fra i systemet - og den 2. ekspedient siger så at det må de lige vende med butiks-lederen... Jeg siger så, at hvis det ikke gælder den, når det står på skiltet dernede, så skal jeg bare ikke have den... Men jeg får lov at få den til de -75%, så jeg har fået mig en Gaia og Ko. pusletaske til 175 kr!!!

Så nu mangler jeg bare lige at få ryddet op i frederiks tøj, og pillet alt det neutrale fra og få det vasket, så kan bebsen bare komme!!! Om det så er en dreng eller en pige, så glæder vi os helt vildt til det bliver den 6. april!!!!

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Stine Raaholt

Hej 

Dejligt med de første baby-køb... jeg skal også lige ud og købe lidt på slut-lagersalg... fandt jo ud af at jeg har været alt for god til at sælge ud af Violas tøj, så jeg har en body og en natdragt i str. 62 - resten er 68 og opefter... og der er nu heller ikke så meget.

men der kommer også lidt lagersalg i løbet af foråret, så må jeg samle lidt sammen...

Men det er så hyggeligt at shoppe til de små...

mvh Stine

Anmeld

30. januar 2011

kate123

Hejsa!

Ja jeg har også været på shopping  nok lige rigeligt...har i hvertfald nok nu...der kommer jo nok også noget i barselsgave???

Kom lige som til at gå ind i Wheat butikken i Kolding storcenter...de havde 50% på hele biksen, så er det altså svært at begrænse sig

Fik søde bodier i 2 str. en sød buksedragt og cardigang i pang farve. øh en barnevognsdragt, lækker blød velur, sart rosa, en sparkedragt, et par strømper og en bluse. Og en nederdel og fleecebluse til den store, for fedt...men samtidig også noget jeg ikke normalt ville ha råd til, meeen nu da det var sat så meget ned, flottede jeg mig nok lige.

Glæder mig nu enormt meget til at give den lille det på

Den store blev også glad

Katrine 30+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.