Nå, så fik jeg købt lidt til bebsen idag
har købt 2 par små futter, et par bukser, en bluse, en bodystock og en hue... Så nu er der et nyt sæt tøj til bebsen skal med hjem... Bukserne er brune, blusen og huen har samme mønster i hvide og brune farver... så har jeg købt et par hvide futter til, og skal bare lige have et par strømper... Der er også købt sutter hjem, så nu tror jeg tingene er ved at være samlet sammen... Mormor er begyndt at strikke, efter en pause på 20 år eller sådan noget - så der kommer striktrøjer osv derfra... Og der bliver også syet derovre i jylland 
Og så har jeg gjort et kæmpe-godt køb!!! Var i Babysam, hvor jeg finder den der sorte Gaia og Ko. pusletaske - på hylden står der spar 75%, og jeg spørger en ansat i butikken om det også gælder den sorte jeg står med, da det er den eneste der er... Det siger hun at det gør, og jeg tænker - ej, den skal jeg da bare eje!!!
Da jeg så skal til at betale, siger en af de andre i butikker at de 75% ikke gælder den taske jeg har valgt - hvor hende der ekspederer mig så siger at rabatten er jo trukket fra i systemet - og den 2. ekspedient siger så at det må de lige vende med butiks-lederen... Jeg siger så, at hvis det ikke gælder den, når det står på skiltet dernede, så skal jeg bare ikke have den... Men jeg får lov at få den til de -75%, så jeg har fået mig en Gaia og Ko. pusletaske til 175 kr!!! 

Så nu mangler jeg bare lige at få ryddet op i frederiks tøj, og pillet alt det neutrale fra og få det vasket, så kan bebsen bare komme!!! Om det så er en dreng eller en pige, så glæder vi os helt vildt til det bliver den 6. april!!!!
Knus Birthe
Anmeld