mangler bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

mialt

Hej alle sammen derude.

mig og min kærester står uden bolig fra på onsdag, altså vi kan godt få tag over hovedet, men det er hos hans mor, så det er jo ikke helt optimalt.

hvis nogen i Hinnerup og omegn kender nogen der kender nogen, som lejer et hus eller lejlighed ud, må i meget gerne melde jer. 

jeg er 20+6 henne, så ja. det haster lidt.

på forhånd tak

mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

LRJ

mialt skriver:

Hej alle sammen derude.

mig og min kærester står uden bolig fra på onsdag, altså vi kan godt få tag over hovedet, men det er hos hans mor, så det er jo ikke helt optimalt.

hvis nogen i Hinnerup og omegn kender nogen der kender nogen, som lejer et hus eller lejlighed ud, må i meget gerne melde jer. 

på forhånd tak

mia

Sys du skal ringe til kommunen og snakke med dem og et "lån" til bolig, plus snakke med boligselskaberne tæt på jer og fortælle du er gravid , og om de har noget her og nu  

Jeg boede ved min svigerforældre helt indtil jeg var 34+0 fordi vi ikk kunne låne af kommunen, og tilsidst fik banken med på den  

Håber i får en bolig selv snarest 

Anmeld

20. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

mialt skriver:

Hej alle sammen derude.

på forhånd tak

mia

var du ikk lige gået fra ham for to dage siden hvor du manlgede bolig?

Anmeld

20. januar 2011

Sees

mialt skriver:

Hej alle sammen derude.

på forhånd tak

mia

Hvor langt væk vil I?
Og hvad må det koste?

Anmeld

20. januar 2011

mialt

Lone H. skriver:

Sys du skal ringe til kommunen og snakke med dem og et "lån" til bolig, plus snakke med boligselskaberne tæt på jer og fortælle du er gravid , og om de har noget her og nu  

Jeg boede ved min svigerforældre helt indtil jeg var 34+0 fordi vi ikk kunne låne af kommunen, og tilsidst fik banken med på den  

Håber i får en bolig selv snarest 

jeg har ringet til kommunen, og de vil ikke hjælpe med mindre man er enlig forsørger. sååh. hos dem er der ingen hjælp at hente.

jamen det er ikke så meget pengene der er problemet, der er bare ikke noget sted at bo? :s slet ikke hvor man må ha dyr. 

tak skal du ha

Anmeld

20. januar 2011

mialt

Sees. skriver:

Hvor langt væk vil I?
Og hvad må det koste?

jamen vi vil gerne blive omkring århus. 

det må koste max 6500 om måneden. der omkring i hvert fald

Anmeld

20. januar 2011

mialt

Christina92!<3 skriver:

var du ikk lige gået fra ham for to dage siden hvor du manlgede bolig?

der var sket en misforståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.