den første uge med Villads i billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

BechHannibal

Hvor ER han bedårende Ihh jeg glæder mig til det bliver min tur, forhåbentlig meget snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Fru.Mäes <3

FANTASTISK billede, der hvor du ligger med bettemanden i seng, hunden ved siden af - også lige nogle kiks

Anmeld

26. januar 2011

2babygirls

Nej hvor er han mini.. hvad blev han målt og vejet til ved SP??

Endnu engang stort tillykke

Anmeld

26. januar 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Nej hvor er han mini.. hvad blev han målt og vejet til ved SP??

Endnu engang stort tillykke

han blev vejet til 3640 og 54-55 cm... så han var tilbage på fødselsvægten igen efter en uge, han havde tabt 125 gram da vi var på sygehuset hvilket jo er meget normalt når mælken ikke er løbet til..

og så havde vi sp igår også, hvor han blev vejet til 3680.. ikk så godt, så nu skal vi supplere med mme når han viser tegn på yderligere sult selvom han er blevet ammet, både for at han får den næring han har brug for og for a aflaste mig så jeg ikke skal sidde med patterne fremme hele tiden, det er rart nok.. især om natten når han nogengange får ædeflip.. 

og så skal han vejes igen på fredag for at se hvordan det står til så det er spændende... for at han har taget godt på...

Anmeld

27. januar 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

han blev vejet til 3640 og 54-55 cm... så han var tilbage på fødselsvægten igen efter en uge, han havde tabt 125 gram da vi var på sygehuset hvilket jo er meget normalt når mælken ikke er løbet til..

og så havde vi sp igår også, hvor han blev vejet til 3680.. ikk så godt, så nu skal vi supplere med mme når han viser tegn på yderligere sult selvom han er blevet ammet, både for at han får den næring han har brug for og for a aflaste mig så jeg ikke skal sidde med patterne fremme hele tiden, det er rart nok.. især om natten når han nogengange får ædeflip.. 

og så skal han vejes igen på fredag for at se hvordan det står til så det er spændende... for at han har taget godt på...

Nååå lille Villads!! Madeleine er heldigvis komme sig over at skulle spise hver 1-2 timer om aftenen, men hun er også en lille baby.. Hun vejede 3900 ved fødslen og vejer nu 5800g som næsten 4mdrs baby, men hun trives og sover godt, så mon ikke Villads kommer sig godt når han lige får det ekstra, og dine babser får lidt fred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.