Hvornår kunne din bebse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

TineA

W010910 skriver:

Aaaai, det var også tidligt! Det er da vildt

Jeg tror sgu bare jeg har en doven dreng !

Faktisk så tror jeg, at det er fordi han har rigtig svært ved det. Han har stadig svært ved at ligge på sin mave og vende hovedet når han er oppe. Så jeg skal til kiropraktoren med ham i morgen og se om de kan hjælpe, om der måske sidder noget i klemme.

Men jeg har også så dårlig samvittighed over det, for hvis der er noget i klemme, så skulle han havde været afsted for længst!

Suk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Lise

Casper rullede fra mave til ryg da han var 1,5-2 mdr og fra ryg til mave da han var knap 5 mdr.

Anmeld

20. januar 2011

TineA

Tjuhl skriver:

jeg tænker det måske er størrelsen eller styrken på barnet der har betydning? sol ligger over gennemsnittet både i vægt og længde og har kunnet holde hovedet uden støtte i næsten halvanden måned nu og hun er kun 3 måneder, så hvis man har et mere normalt størrelse barn er det nok derfor (nu lyder det lidt som om jeg har et kæmpemæssigt stort barn der kan ALT, det er altså heller ikke tilfældet )

Haha, nej jeg tror heller ikke, at du har en kæmpe-bebse derhjemme Men måske der er noget om snakken. William er lidt under snittet faktisk. Ikke noget kritisk, han er sund og rask, men bare ikke en "basse".

Men han har altid været stærk i sine ben og nakke - han har faktisk kunne stå med strakte ben siden han vare 1 måned og har kunne holde hovedet siden han var 2½ måned gammel

Anmeld

20. januar 2011

TineA

Lise skriver:

Casper rullede fra mave til ryg da han var 1,5-2 mdr og fra ryg til mave da han var knap 5 mdr.

Det var da også virkelig tidligt

Flot !

Anmeld

20. januar 2011

Jibbe

Frej har kunne rulle fra mave til ryg siden han var 3½ måned og begge veje siden han var 5 mdr ca. 

Anmeld

20. januar 2011

Bom

B&J skriver:

3mdr fra ryg til mave og 4mdr fra mave til ryg

Samme her, og da hun var 5 mdr kom hun rundt ved at trille og bakke...

Anmeld

20. januar 2011

Clisolka

Her har Isabella rullet bevidst fra mave til ryg siden hun var 7 uger gammel - jeg venter med spænding fra ryg til mave

Anmeld

20. januar 2011

Mullebergen

Mave til ryg: 1½ måned, dog først bevidst en måned senere.

Ryg til mave kan hun ikke endnu men forsøger ihærdigt, hun er 4 måneder 

Hjalte var siiiindsyg doven og nægtede at ligge på mave, derfor trillede han først da han var 8 måneder og det var efter intens træning da sp kom med en løftet pegefinger om at NU burde han kunne det 

Anmeld

20. januar 2011

B&J

Tulle Mus skriver:

Samme her, og da hun var 5 mdr kom hun rundt ved at trille og bakke...

hihihih det var her han prøvede også da han var 5mdr der stod han og rokkede frem og tilbage da han var 6mdr kravlede han nu er han dog 10½månede og har gået de første 5 skridt. ellers hver dag er det mellem 1 og 3 skridt super spænde

Anmeld

20. januar 2011

B&J

W010910 skriver:

Iiih, er helt misundelig.. Vi øver og øver og træner, men intet sker (han er 4½ måned)

det skal du ikke være lige pludselig kommer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.