Forår!! Kan I mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

CA

Kan I mærke det i dag? Der er en lille bitte smule forår i luften! Jeg har siddet her ved mit køkkenbord og kigget ud, drømt at jeg gik en lang tur og bare nydt det! Kom til at tænke på, at når vi rigtig skal til at trave lange ture med barevognen, så ER det forår! ÆGTE! 

Den blå himmel og den flotte sol har lige slettet gårsdagen store tude-tur og givet mig fornyet energi. Måske det kun varer en time, men ville lige dele det med jer. Og så håber jeg at humøret stadig er godt når Martin kommer hjem, så han ikke for 2. dag træder direkte ind i løvens hule. Stakkels mand! Men jeg fik lov at falde i søvn i de varmeste arme i går OG fik nusset hår, så det virker altså at tude lidt indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

AnneBJ

Årh det var da ikke det værste udfald på tudeturen...

Jeg har også kunnet fornemme foråret i dag! Det er simpelthen så skønt, og selvom mit humør var ret tvivlsomt indtil sccanningen var overstået, måtte jeg alligevel stoppe op og glæde mig over vejret et par gange!

Anmeld

20. januar 2011

DK

Jeg tænkte allerede på det i morges! Da Kirstine stod i indkørslen og ventede på skolebussen lagde jeg mærke til at det faktisk ikke var helt så mørkt som det plejer, det var mere "mørkeblåt" end kulsort!

Og så har resten af dagen jo været pragtfuld, med skønt solskin og forårsfornemmelser!

DEJLIGT!

Anmeld

20. januar 2011

blomst84

Du har ret jeg kunne ligesom dufte det i luften, da jeg var ude og gå med barnevognen, det er vildt hvad sådan en gå tur kan gøre ved en. Nu har jeg ikke kunne gå de sidste 3 måneder og nu NYDER jeg at gå rundt med barnevogenen og mine hunde Og lillepigen elsker også at blive luftet, hun sover i hvert fald tungt i vognen så glæd jer, det er ren selvterapi...

Anmeld

20. januar 2011

CA

Det ER altså bare så skønt!! Håber det blir til sådan en dag igen i morgen!! Og ja, hvor jeg glæder mig til ture med barnevognen. Det blir virkelig wellness der vil noget!  Og i morgen er efterskoleeleverne på lang weekend, så jeg kan komme ud og vralte i skoven uden at skulle besvare alle mulige "har du født tykke" spørgsmål. Håber på godt vejr

Anmeld

21. januar 2011

Multebær

Carina87 skriver:

Det ER altså bare så skønt!! Håber det blir til sådan en dag igen i morgen!! Og ja, hvor jeg glæder mig til ture med barnevognen. Det blir virkelig wellness der vil noget!  Og i morgen er efterskoleeleverne på lang weekend, så jeg kan komme ud og vralte i skoven uden at skulle besvare alle mulige "har du født tykke" spørgsmål. Håber på godt vejr

Og vi bliver bare så slanke og lækre af al den barnevogns paradegang hele foråret  jubiiii. Total top sunde mammas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.