Puha... så har manden ringet til lægen her til morgen og fået en tid til og kunne blive tjekket...
I får lige historien piger...
Vi var gået i seng om lå og snakkede omkring det med der ikke sket noget i vores projekt baby, der har stået på i 13 måneder. Jeg sagde stille og roligt til ham at jeg synes han skulle tjekkes, og jeg osse gerne ville tjekkes hvis det gjorde det nemmere for ham. Han blev meget stille go så væltede tårende ned af kinderne på ham, jeg prøvede og få ham til og fortælle hvad der var galt, men han ville ikke åbne munden han bare grad og grad, efter 20 min med gråd sagde han, at han var sikker på at han fik af vide han ikke kunne lave børn, men at det ikke var det der var det værste... det værste var at han var bange for jeg ville gå fra ham, fordi han ved hvor meget det betyder for mig at få børn
så var det min tur til og græde, jeg prøvede at forklare ham at jeg ikke bare ville gå fra ham pga det, jeg elsker ham jo. Men det var som om han ikke troede på mig...
Nu er jeg bare endnu mere bange og nervøs for at få resultatet når det engang kommer
Hvordan får eg ham til og tro på jeg ikke bare går fra ham ??
Anmeld