Læge på onsdag ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Millah

Puha... så har manden ringet til lægen her til morgen og fået en tid til og kunne blive tjekket...

I får lige historien piger...

Vi var gået i seng om lå og snakkede omkring det med der ikke sket noget i vores projekt baby, der har stået på i 13 måneder. Jeg sagde stille og roligt til ham at jeg synes han skulle tjekkes, og jeg osse gerne ville tjekkes hvis det gjorde det nemmere for ham. Han blev meget stille go så væltede tårende ned af kinderne på ham, jeg prøvede og få ham til og fortælle hvad der var galt, men han ville ikke åbne munden han bare grad og grad, efter 20 min med gråd sagde han, at han var sikker på at han fik af vide han ikke kunne lave børn, men at det ikke var det der var det værste... det værste var at han var bange for jeg ville gå fra ham, fordi han ved hvor meget det betyder for mig at få børn  så var det min tur til og græde, jeg prøvede at forklare ham at jeg ikke bare ville gå fra ham pga det, jeg elsker ham jo. Men det var som om han ikke troede på mig...

Nu er jeg bare endnu mere bange og nervøs for at få resultatet når det engang kommer

Hvordan får eg ham til og tro på jeg ikke bare går fra ham ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Filippa & Liva

Millah skriver:

Puha... så har manden ringet til lægen her til morgen og fået en tid til og kunne blive tjekket...

I får lige historien piger...

Vi var gået i seng om lå og snakkede omkring det med der ikke sket noget i vores projekt baby, der har stået på i 13 måneder. Jeg sagde stille og roligt til ham at jeg synes han skulle tjekkes, og jeg osse gerne ville tjekkes hvis det gjorde det nemmere for ham. Han blev meget stille go så væltede tårende ned af kinderne på ham, jeg prøvede og få ham til og fortælle hvad der var galt, men han ville ikke åbne munden han bare grad og grad, efter 20 min med gråd sagde han, at han var sikker på at han fik af vide han ikke kunne lave børn, men at det ikke var det der var det værste... det værste var at han var bange for jeg ville gå fra ham, fordi han ved hvor meget det betyder for mig at få børn  så var det min tur til og græde, jeg prøvede at forklare ham at jeg ikke bare ville gå fra ham pga det, jeg elsker ham jo. Men det var som om han ikke troede på mig...

Nu er jeg bare endnu mere bange og nervøs for at få resultatet når det engang kommer

Hvordan får eg ham til og tro på jeg ikke bare går fra ham ??

Lige en krammer til dig..

Jeg tror alle mænd bliver en smule bange og nervøse når de skal testes, for tænk nu hvis der er noget galt med dem og de ikke kan gøre deres kvinde gravid osv osv..

Jeg tror det bedste du kan gøre for ham, er at støtte ham, være der for ham og så ellers bare give ham masser af kærlighed hvilket også lader til at du i forvejen giver ham.

Vis ham at du er der for ham og at det her er noget I gør sammen, så han ikke føler sig alene.

Håber det bedste for jer!

Anmeld

21. januar 2011

Millah

Takker for det varmede.

Jo synes nu osse jeg giver ham masser af kærlighed, men ved virkelig ikke hvordan jeg skal få ham til at tro på ikke bare går fra ham

Anmeld

28. januar 2011

-Sigrid-

Vi er også begge blevet testet - mig pga SA og ham pga han var nervøs da det ikke var mig der var noget galt med - så kæresten gik også og var ekstrem nervøs, lige indtil vi fik svaret, så på dét punkt er det total normal at de ikke føler sig som "mænd".

Fortæl ham, at hvis du ville gå fra ham pga I ikke kunne få børn, ville du være gået noget før - altså hvis du var træt af at vente..

Og lige et til dig og manden og en masse held og lykke

Anmeld

28. januar 2011

Millah

Sigridogbaby skriver:

Vi er også begge blevet testet - mig pga SA og ham pga han var nervøs da det ikke var mig der var noget galt med - så kæresten gik også og var ekstrem nervøs, lige indtil vi fik svaret, så på dét punkt er det total normal at de ikke føler sig som "mænd".

Fortæl ham, at hvis du ville gå fra ham pga I ikke kunne få børn, ville du være gået noget før - altså hvis du var træt af at vente..

Og lige et til dig og manden og en masse held og lykke

Det er da osse blevet bedre med hans humør nu, men vi skla ind på en klinik på tosdag og kan så først få svaret om mandagen  og om søndagen skal vi til barnedåb ved hans niece, det bliver nogen hårde dagen, men mon ikke vi klare den

Takker for dit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.