Hår opsætning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..Nu har min kæreste i noget tid spurgt mig om jeg ikke skal sætte mit hår.. Men men jeg har altid haft langt fladt hår med to hvirvler foran så pandehår er ikke en mulighed.. Jeg har ingen ideer til hvordan man kan sætte det eller hvordan man gør.. Jeg dur bare ikke til det jeg kan knap nok putte ekstention (staves) i.. Men jeg vil jo gerne gøre lidt ud af mig selv, så har i nogen ideer kom gerne med dem og hvordan det gøres.. Gerne ideer til hverdag, fest, fødselsdag og hvad der nu ellers er og meget gerne nemme.. - Malene 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Maja88

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..Nu har min kæreste i noget tid spurgt mig om jeg ikke skal sætte mit hår.. Men men jeg har altid haft langt fladt hår med to hvirvler foran så pandehår er ikke en mulighed.. Jeg har ingen ideer til hvordan man kan sætte det eller hvordan man gør.. Jeg dur bare ikke til det jeg kan knap nok putte ekstention (staves) i.. Men jeg vil jo gerne gøre lidt ud af mig selv, så har i nogen ideer kom gerne med dem og hvordan det gøres.. Gerne ideer til hverdag, fest, fødselsdag og hvad der nu ellers er og meget gerne nemme.. - Malene 36+2

jeg har sel hvivler i pandehåret og det kan godt lade sig gøre hvis man vasker håret og bruger lidt produkter og derefter føner dem ned og så glatter det.. så er spørgsmålet bare om man gider hehe

Anmeld

20. januar 2011

Mussi30

Jeg laver tit sideskilning og så fletter pandehåret hver sin vej og så laver en hestehale eller knold i nakken.

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

Mussi30 skriver:

Jeg laver tit sideskilning og så fletter pandehåret hver sin vej og så laver en hestehale eller knold i nakken.

Er det dig på billedet??

Anmeld

20. januar 2011

signe.

Albertesmor skriver:

Er det dig på billedet??

nej, eller jeg tror da ikke det er hende i hvert fald, da hende på billedet er Lauren fra en realityserie på MTV kaldet The hills

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

Mor-til-Hasse skriver:

nej, eller jeg tror da ikke det er hende i hvert fald, da hende på billedet er Lauren fra en realityserie på MTV kaldet The hills

Ha ha der kan man se hvor lidt tv jeg ser  ville også skrive at hun så ualmindelig smuk ud

Anmeld

20. januar 2011

signe.

Albertesmor skriver:

Ha ha der kan man se hvor lidt tv jeg ser  ville også skrive at hun så ualmindelig smuk ud

Jeg ser heller ikke meget tv,da vi kun kar tv2 og dr1, men kan huske hende fra da jeg trænede i et fitnesscenter hvor de kun viste MTV på de der små skærme

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg ser heller ikke meget tv,da vi kun kar tv2 og dr1, men kan huske hende fra da jeg trænede i et fitnesscenter hvor de kun viste MTV på de der små skærme

Ha ha

Anmeld

20. januar 2011

Prinsessens'Mor<3

Maja88 skriver:

jeg har sel hvivler i pandehåret og det kan godt lade sig gøre hvis man vasker håret og bruger lidt produkter og derefter føner dem ned og så glatter det.. så er spørgsmålet bare om man gider hehe

Det lyder lidt forvirrende men godt.. Kan man virkelig glatte dem ned?

Anmeld

20. januar 2011

Maja88

MaleneS2011baby<3 skriver:

Det lyder lidt forvirrende men godt.. Kan man virkelig glatte dem ned?

ja men jeg kan kun når jeg har fønet det ned inden.. kan ikke gøre det bare ved at stå op og så glatte..

det skal vaskes, fønes ned og så glattes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.