Gode råd mod ondt i maven hurtigt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

morethanperfect

jannebjerre skriver:

Der er tilsat citronsyre bla. og det hjælper med at holde maven igang
En overgang fik Felix KUN syrnet mme...ellers kunne han slet ikk komme af med sin afføring..

Ja okay .. Og det kan de sagtens tåle ? For så vil jeg da bare gå over til det i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Og det kan de sagtens tåle ? For så vil jeg da bare gå over til det i stedet

Ja men vil da ligeså stille skifte...starte med bare at give hver anden syrnet og så efter en uges tid allesammen syrnede...

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

morethanperfect skriver:

Det er vidst dumt og blande det , så tror bare jeg køber syrnet nan .. Tak for tippet . Men han har heller ikke hård aff.

okay

Anmeld

20. januar 2011

jannebjerre

morethanperfect skriver:

Det er vidst dumt og blande det , så tror bare jeg køber syrnet nan .. Tak for tippet . Men han har heller ikke hård aff.

Man kan ikke få syrnet Nan...så køb bare noget andet - det er ligegyldigt

Anmeld

20. januar 2011

oo

du må gerne blande og give almindelig MME og syrnet på samme tid, altså nogle flasker af det ene og nogle flasker af det andet. og der findes syrnet Nan, det hedder NAN HA1 og er det samme som syrnet allomin

Anmeld

20. januar 2011

Mikkel's mor <3

puha stakkels lille dreng.  og stakkels mor, ved hvor hårdt det er..
hos os "massere" jeg Mikkel under fødderne og så får han alt det vand eller kamillethe han kan drikke, og så kommer han op på min underarm og ligge på maven.. så går der ikke lang tid før der er en fuld ble.. (han er 5 uger)

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Tusind tak for alle jeres svar . Hvor er i søde ! Han sover pt. Men vil prøve nogle af tingene når han vågner <3

Anmeld

20. januar 2011

Mille83

Her gav vi kamillete.

Men ellers hjalp sukkervand rigtig meget samt syrnet flasker, vi startede med 2 om dagen, men på et tidspunkt ville hun slet ikke have NAN mere og gylpede det hele tiden op så vi gav KUN syrnet flasker til sidst.

Nu her er hun 8 mdr og de flasker hun får er syrnet også....

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Mille83 skriver:

Her gav vi kamillete.

Men ellers hjalp sukkervand rigtig meget samt syrnet flasker, vi startede med 2 om dagen, men på et tidspunkt ville hun slet ikke have NAN mere og gylpede det hele tiden op så vi gav KUN syrnet flasker til sidst.

Nu her er hun 8 mdr og de flasker hun får er syrnet også....

Jeg har givet ham kamille te , og efter 4 mundfulde , var der nærmest to bleer fyldt Så det har hjulpet .. Men men , vi har også købt syrnet

Anmeld

20. januar 2011

Mille83

morethanperfect skriver:

Jeg har givet ham kamille te , og efter 4 mundfulde , var der nærmest to bleer fyldt Så det har hjulpet .. Men men , vi har også købt syrnet

Hold da op, så sørg evt altid for at have en flaske med kamillete, lav evt en hver morgen og sæt i køleskabet så du hurtigt kan varme den i evt microovn når han får brug for det.

Ellers tager det jo ikke så lang tid og lave..

Godt det virkede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.