Måske mest til dig Rosa :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Nemesis

Sara startede vuggestue 4 januar.

Alle havde sagt at det bliver SÅ hårdt, for Sara er virkelig ekstremt morsyg. Hun har også haft en lidt hårdt start. Lidt for tidligt født, manglene vækst, ingen appetit og mælkeallergi.
Så Sara er jo en lille spinkelinke på 74 cm og 8,5 kg, som skulle ned til alle de "store" i vuggestuen.

Vi startede ud med at være der de 2 første formiddage sammen. 3 formiddag gik jeg en time. Hun græd ikke da jeg gik. Allerede her har hun fået sig en favoritperson.

Så fik hun roskildesyge og var syg torsdag, fredag og weekenden med.
Mandag afsted igen..jeg var der 20 min og denne gang var hun lidt ked af det da jeg gik. Men det varede kun 2 min. (blev stående og lyttede)

Så fik hun IGEN IgEN en mave tur og var hjemme tirsdag + onsdag.
Torsdag blev hun afleveret. jeg var der kun 10 min. Græd lidt men igen kun 2 min. Hun spiste frokost og sov 2 timer. Hun var meget glad for at se mig igen.
Fredagen var det samme.

Så kommer vi til denne uge..altså uge 3 men reelt kun den 7 dag i vuggestue pga. sygdom.
Mandag afleverer jeg hende..hun bliver lidt ked, men er hold op INDEn jeg når døren. Hun kommer løbene da jeg kommer og henter hende efter luren kl 14.00.

Tirsdag kan jeg høre hun griner inden jeg er ude af døren og der er intet.Hun bliver igen hentet kl 14.00

i går bliver hun også bare afleveret, der er hun allerede igang med at lege og har ikke tid til at sige farvel til mor her. Hun spiser dem ud af huset denne dag og da jeg kommer kl 14.00 sidder hun stadig væk og spiser eftermiddagsmad. Hun bliver glad for at se mig - men maden er vigtigere (2 sejre der, for hun har ikke været særlig madglad overhovedet) Så selvom jeg er der vil hun ikke op/hen til mig.

I dag på 10 dagen, vinker hun farvel til mig!

Min lille ekstremt morsyge datter som alle spåede ville få det SÅÅÅ svært med at starte har på 10 dage fundet ud af det er dejligt at være i vuggestue.
hun har også fundet ud af at drikke selv, noget hun heller ikke har været interesseret i før.

så Rosa....Det behøver ikke at blive slemt for jonte :-) måske det er værre for dig?!

:-) Sisse som har børnefri og nu hellere må klare vasketøjet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Sofia

Dejligt at høre at lillepigen er blevet glad for vuggestuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.